Actualizări - SAGA C

Actualizări - SAGA C

ver 3.0.341
10.08.2009
    1. In antetul tuturor rapoartelor generate de program s-au introdus denumirea, codul fiscal, numarul de inregistrare la R.C. si adresa firmei.
    2. La ecranele "Furnizori" si "Clienti", in partea superioara a acestora, s-a introdus un buton numit "VIES", care permite verificarea tertului curent cu privire la inregistrarea in scopuri de TVA. In cazul in care tertul este platitor de TVA, daca denumirea sau adresa nu sunt completate, aceste se completeaza automat. Functionalitatea poate fi utilizata numai in cazul in care calculatorul este conectat la internet.
    3. La ecranele "Furnizori" si "Clienti" s-au introdus doua coloane noi numite "Telefon" si "Email". Acestea apar numai daca se expandeaza tabelul cu ajutorul butonului ">>", situat in partea dreapta-sus a ecranelor. In cazul in care adresa de mail este completata si exista un client de mail configurat in computer (Outlook, Mozilla, etc.) se va putea trimite o notificare prin mail automata la eliberarea facturii (cu butonul care are ca imagine un plic, din partea superioara a ecranului "IEsiri") sau se vor putea trimite informari cu privire la facturile neachitate (cu butonul care are ca imagine un plic, din ecranele "Situatie furnizori" si "Situatie clienti", pagina cu facturile, sub tabelul din partea superioara a ecranului).
    4. La "Intrari - valuta", in cazul in care se introduce un DVI (intrare extracomunitara), acum, se poate modifica contul corespondent TVA-ului, in coloana numita "Cont coresp. TVA". Pana acum, programul completa automat cu contul "462".
ver 3.0.340
07.07.2009
    1. La ecranul "Inchidere", in pagina aferenta calculului impozitului, s-a introdus suport pentru calculul impozitului minim (forfetar). Suma aferenta se poate introduce in campul, nou introdus, numit "Impozit minim". Programul calculeaza automat impozitul, in cazul in care exista date introduse din anul precedent. De asemenea, campurile cu conturile aferente calculului impozitului au fost mutate in ecranul "Configurare societati", pagina "Conturi automate".
    2. S-a actualizat declaratia 100.
    3. S-a actualizat bilantul.
    4. La ecranul "Intrari", s-a introdus o coloana numita "Neded.", care apare la click pe butonul ">>", situat in dreapta-mijloc a ecranului. In cazul in care este bifata aceasta coloana, se va inregistra TVA-ul aferent liniilor corespunzatoare, se va inregistra si pe credit. Optiunea este utila pentru intrarile pentru care TVA-ul este nedeductibil.
    5. S-a introdus suport pentru calcularea automata a pretului de vanzare in lei, in functie de pretul de vanzare in EURO. La ecranul "Articole", in cazul in care este bifata optiunea "Cu operatiuni in valuta", din ecranul "Configurare societati", apare o noua coloana, numita "Valuta". In cazul in care aceasta este bifata, la vanzarea articolele corespunzatoare, prin "Iesiri", pretul de vanzare va fi calculat prin inmultirea cursului valutar cu pretul de vanzare (in EURO) din ecranul "Articole". Cursul va lutar se poate introduce in ultima coloana din tabelul din partea superioara, din ecranul "Iesiri".
    6. La "Intrari - valuta" si "Iesiri - valuta", s-au introdus butoane pentru plata, respectiv incasare, care permit efectuarea acestor operatii direct din aceste ecrane, inclusiv cu calcularea automata a diferentelor de curs valutar.
ver 3.0.339
15.06.2009
    1. S-a imbunatatit ecranul pentru introducerea concediilor medicale.
    2. In declaratia de sanatate s-a introdus o noua categorie de asigurat ("Scutit de la plata contributiei") necesara pentru salariatii aflati in somaj tehnic. De asemenea, acum se poate modifica procentul acordat pentru perioada de somaj tehnic in statul de salarii, panoul "Detalii".
    3. S-a actualizat Declaratia 300 in sensul ca, acum, acesta se poate genera si pentru doua luni, in cazul in care, la un platitor de TVA trimestrial, apare o achizitie intracomunitara, cf OPANAF nr.1165.
    4. La Registrul de Evidenta al Salariatilor, s-a actualizat nomenclatorul COR.
ver 3.0.338
11.05.2009
    1. S-a actualizat declaratia CAS. Pentru cazurile in care exista angajati in somaj tehnic, cf. OUG.28/2009, trebuie generata o declaratie suplimentara pentru acestia. In acest sens, in pagina "anexa 1.2 / VERSO, s-a introdus un buton numit "Genereaza declaratie pentru salariatii aflati in somaj tehnic".
    2. S-a introdus suport pentru generarea fisierelor pentru transfer pe card pentru Unicredit, BancPost si Bank of Cyprus.
    3. S-a introdus posibilitatea modificarii dimensiunii etichetelor. Astfel, la ecranul "Etichete" din ecranul "Articole", in pagina "Configurare", s-a introdus un tabel care permite modificarea pozitiei obiectelor din etichete si a dimensiunii acestora.
ver 3.0.337
16.04.2009
    1. La ecranul "Import date", s-a adaugat un nou sistem de import de date, direct din arhive generate din program, din ecranul "Intretinere BD". Acest sistem permite importul oricaror inregistrari existente, pentru o perioada, acestea putand fi bifate dupa selectarea arhivei. De asemenea, in cazul in care apar inregistrari duplicate la nivelul codurilor de furnizori, clienti sau articole, programul le muta automat pe coduri noi.
    2. In cazul in care este selectata o inregistrare, daca se apasa butonul "INS", sa va afisa o lisa a operatiunilor de adaugare, modificare, validare si devalidare aferente inregistrarii curente. Facilitatea functioneaza pentru inregistrarile recente, introduse de la versiunea 3.0.328 si poate fi folosita numai de utilizatorul "ADMIN".
    3. La ecranul "State salarii", panoul "Detalii", s-au introdus doua campuri in care se pot introduce zilele de somaj tehnic. Zilele de somaj tehnic din primele 3 luni, pentru care nu se platesc contributiile, se vor introduce in primul camp.
    4. La ecranul "Intretinere BD", s-a introdus o noua pagina numita "Modificare coduri", care contine in plus posibilitatea modificarii codurilor de articole si gestiuni.
ver 3.0.336
03.03.2009
    1. S-au actualizat procentele pentru contributiile CAS.
    2. La ecranul de afisare al balantei, in partea stanga-jos a paginii, s-a introdus un buton care permite afisarea fisei de cont, pentru contul selectat din balanta.
    3. La ecranul "Fise conturi", in partea stanga-jos a paginii, s-a introdus un buton care are ca pictograma o sageata circulara si afiseaza inregistrarea pozitiei curente din fisa, in ecranul "Articole contabile". Daca pozitia curenta din fisa a fost generata din ecranele "Intrari", "Iesiri" sau "State", se vor afisa inregistrarile primare, direct in aceste ecrane.

    Modificari din 05.03:
    4. S-a actualizat declaratia CAS.
    5. S-a actualizat declaratia 102.
ver 3.0.335
06.02.2009
    1. S-a actualizat declaratia 392.
    2. S-a actualizat declaratia 100.
ver 3.0.334
31.01.2009
    1. S-au actualizat procentele pentru contributiile la CAS si la FAMBP. De asemenea, salariul minim pe economie a devenit 600 RON.
    2. S-a actualizat declaratia CAS.
    3. La "Situatie stocuri", deasupra tabelului cu date, s-a adaugat un buton care deschide fisa articolului curent.
ver 3.0.333
09.01.2009
    1. S-a actualizat decontul de TVA (declaratia 300).
    2. S-a actualizat declaratia 102.
    3. La ecranul "Comenzi" s-a introdus suport pentru administrarea comenzilor pentru furnizori. In acest sens, a aparut colona "Tip", care contine doua optiuni, "Intrare" si "Iesire". Comenzile pentru furnizori se pot importa in intrari.
    4. S-au extins posibilitatile de filtrare la "Situatie aprovizionari" si "Situatie vanzari".
    5. La "Salariati", la ecranul de tiparire al adeverintei, s-a introdus o pagina noua numita "Sanatate" care permite generarea automata a adeverintelor pentru Casa de sanatate.

    In versiunea din 19.01.2009
    6. S-a actualizat declaratia 101.
ver 3.0.332
04.12.2008
    1. S-a introdus suport pentru evidenta cecurilor si a biletelor la ordin. Acum, acestea se pot introduce in noul ecran numit "Cecuri, BO emise/primite", incasarea efectuandu-se cu butonul "Cec/BO" care apare in functie de cum sunt completate conturile. Situatia cecurilor poate fi generata cu ecranul "Situatie cecuri / bilete la ordin".
    2. S-au actualizat contributiile salariale.