Actualizări - SAGA PS

Actualizări - SAGA PS

ver 3.0.184
19.08.2010
    1. S-a actualizat declaratia pentru somaj cf. prevederilor OUG 13/2010.
    2. In ecranul "State salarii", s-a introdus un buton numit "Tichete", care permite evidentierea tichetelor de masa, cadou, vacanta, cresa si tiparirea situatei acestora.
    3. In ecranul de tiparire al facturilor, in pagina "Configurare formular", s-a introdus o noua optiune numita "Nu tiparim valorile". Aceasta optiune poate fi folosita pentru avize, in cazul in care se doreste ca, pe avizul tiparit, sa nu apara decat cantitatile, fara valori.
ver 3.0.183
06.08.2010
    1. In ecranul "State salarii", panoul "Detalii", s-au introdus doua campuri noi numite "Tichete de masa", respectiv "Sal. compens." pentru introducerea sumelor aferente salariilor compensatorii. Sumele aferente tichetelor de masa vor afecta deducerea si se vor impozita. Pentru salariile compensatorii nu se calculeaza contributiile la somaj si sanatate.
    2. S-au actualizat declaratiile 100 si 300.
ver 3.0.182
01.07.2010
    1. Au fost elimintate cotele de TVA din ecranul "Configurare societati". Acum programul preia automat cota de TVA corecta, in functie de data operatiei, pentru a preintampina eventuale erori de operare
ver 3.0.181
11.06.2010
    1. S-a actualizat declaratia CCI cf. Ordinului 485/25.05.2010. In acest sens, au aparut cateva campuri noi in ecranul "Concedii medicale", necesare pentru completarea corecta a declaratiei ("Data acordarii", "Locul de prescriere", "Zile baza", "Venituri baza"). De asemenea, in ecranul pentru generarea declaratiei, s-a introdus un buton numit "Lista concedii medicale", care tipareste lista concediilor medicale pentru incapacitate temporara de munca, ce trebuie trimisa casei de sanatate, in termen de maxim 6 zile de la data la care anjagatorul a fost instiintat cu privire la aparitia starii de incapacitate temporara. Pentru ca lista sa fie generata complet, trebuie ca, in ecranul "Concedii medicale", sa fie completate coloanele "Medic" si "Conventie medic/Unitate".

    17.06.2010
    S-a actualizat formatul tiparit al declaratiei CCI.
ver 3.0.180
07.06.2010
    1. In ecranul "State salarii", s-a introdus un buton numit "Plata", care permite plata sumelor aferente salariilor (avansuri, rest de plata, contributii). In ecranul care apare la apasarea acestui buton, trebuie completat contul din care se efectueaza plata si suma platita.
    2. S-a actualizat declaratia 205, declaratia CAS si generarea fisierului XML pentru declaratia 100.
    3. S-a actualizat generarea fisierelor pentru carduri la bancile BRD si Carpatica.
ver 3.0.179
14.04.2010
    1. S-au actualizat declaratiile 100 si 102.
    2. S-a actualizat procedura pentru verificarea automata a tertilor cu privire la inregistrarea in scopuri de TVA, apelabila din ecranele "Furnizori","Clienti" si din declaratiile 394,390.
    3. La "Salariati", in panoul "Detalii", pentru salariatii permanenti, s-a introdus o optiune numita "Fara comision ITM". Aceasta este activa doar pentru salariatii permanenti si se foloseste in cazul contractelor de mandat.
ver 3.0.178
06.02.2010
    1. S-au actualizat declaratiile 100,102,103,300,390 si CAS.
ver 3.0.177
20.01.2010
    1. S-a actualizat declaratia 392.
    2. S-a introdus suport pentru listarea declaratiei 094. Butonul de listare se gaseste in ecranul "Inchidere luna", pagina "Declaratia 392/094".
ver 3.0.176
22.12.2009
    1. S-au actualizat declaratiile 100,102 si 103.
    2. S-au adus modificari ecranului "Imobilizari". Acum modernizarile, reevaluarile, casarea si vanzarea se introduc in tabelul din partea inferioara a ecranului. De asemenea, campurile "Val. ramasa" si "Dur. ramasa" nu mai sunt editabile, valorile aferente calculandu-se automat, in functie de data de intrare, valoare si modernizarile existente.
    3. In ecranul "Salariati", s-a introdus o noua coloana numita "Nr. zile CO/an", in care se va introduce numarul de zile de concediu de odihna, pe care salariatul are dreptul sa le primeasca, pe an. Valoarea implicita a acestui camp este 21.
    4. S-au actualizat, in parte, conturile IBAN ale ITM-urilor, in functie de informatiile disponibile.
    5. La Declaratiile 100,102,103 si 300, s-a introdus un buton numit "Generare XML", care genereaza un fisier de tip "XML", cu datele din declaratii. Acest fisier poate fi importat in fisierul de tip "PDF", care se transmite on-line, cu ajutorul optiunii "Import data", din meniul "Document\Forms", al programului "Adobe Reader". Dupa import, trebuie apasat butonul "Validare", din formular. Aceasta optiune poate fi folosita numai de catre utilizatorii care au certificat digital calificat, pentru semnatura electronica.
ver 3.0.175
08.09.2009
    1. S-a actualizat declaratia pentru somaj.
    2. Pentru toate declaratiile din program, s-a introdus posibilitatea salvarii fisierelor in alta locatie, aleasa de utilizator. La click pe butonul "Copiere fisiere", in cazul in care nu exista nicio discheta in unitatea A sau calculatorul nu are o astfel de unitate, programul propune salvarea in alta locatie.
    3. S-a introdus suport pentru generarea fiselor fiscale pentru anul 2009. In acest sens, trebuie ales anul din casuta cu lista, situat in partea stanga-sus a ecranului, din care se genereaza declaratia.
    4. In antetul tuturor rapoartelor generate de program s-au introdus denumirea, codul fiscal, numarul de inregistrare la R.C. si adresa firmei.
    5. La ecranele "Furnizori" si "Clienti", in partea superioara a acestora, s-a introdus un buton numit "VIES", care permite verificarea tertului curent cu privire la inregistrarea in scopuri de TVA. In cazul in care tertul este platitor de TVA, daca denumirea sau adresa nu sunt completate, aceste se completeaza automat. Functionalitatea poate fi utilizata numai in cazul in care calculatorul este conectat la internet.
    6. La ecranele "Furnizori" si "Clienti" s-au introdus doua coloane noi numite "Telefon" si "Email". Acestea apar numai daca se expandeaza tabelul cu ajutorul butonului ">>", situat in partea dreapta-sus a ecranelor. In cazul in care adresa de mail este completata si exista un client de mail configurat in computer (Outlook, Mozilla, etc.) se va putea trimite o notificare prin mail automata la eliberarea facturii (cu butonul care are ca imagine un plic, din partea superioara a ecranului "Iesiri") sau se vor putea trimite informari cu privire la facturile neachitate (cu butonul care are ca imagine un plic, din ecranele "Situatie furnizori" si "Situatie clienti", pagina cu facturile, sub tabelul din partea superioara a ecranului).