buton oferte de pret

Intrebari - raspunsuri diverse despre programele SAGA
Mesaj
Autor
anghelc679
Mesaje: 157
Membru din: Mar Iul 11, 2006 12:00 am
Contact:

buton oferte de pret

#1 Mesaj de anghelc679 »

se poate introduce in program si un buton numit oferte de pret pentru o evidenta mai calara si cuplare a comenzilor?
Va multumesc anticipat.

Avatar utilizator
danilevicis
Mesaje: 1737
Membru din: Vin Ian 05, 2007 1:00 am
Localitate: Bucovina
Contact:

#2 Mesaj de danilevicis »

Exista un buton oferta, in meniul articole
Cu cat oamenii progreseaza mai mult, cu atat se lovesc de un adversar mai puternic

anghelc679
Mesaje: 157
Membru din: Mar Iul 11, 2006 12:00 am
Contact:

raspuns

#3 Mesaj de anghelc679 »

mersi.stiu ca este buton pentru oferta in meniu articole,insa acest buton imi fcae oferta pentru intrari(ex materiale/piese)eu nu vand piese sau materiale fac reparatii si emit oferte de prte pt reparatii si mi-ar fi fost util sa fie creat un nou buton in meniul diverse-comenzi pentru a putea inchide cumva aceste comenzi si pentru o urmarire mai usoara.Am clienti carora le emit doar oferta de pret si fac reparatia,fara ca ei sa emita comanda.sper ca am fost cat de cat explicita.
multumesc anticipat.

eugen01
Mesaje: 7020
Membru din: Mar Sep 02, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

#4 Mesaj de eugen01 »

679>
sa nu uitam ca Saga este un program de contabilitate.Sarcina de a "trimite" in productie doar comanzile acceptate de client apartine marketingului.In Saga ar trebui inregistrate numai comenzile acceptate.Dar putem recurge la un artificiu.
1.In meniul Comenzi, inregistram comanda (oferta).Completam ecranul de Produse/Servicii , eventual si pe cel de Consumuri;
2.Pentru tiparire, inanintare Oferta catre client, avem in partea de jos a ferestrei 3 butoane, alegem unul din ele (Comanda sau Comanda +Consumuri).Click-aim, iar in fereastra pentru optiuni tiparire, modificam in eticheta Titlu , in loc de Comanda scriem OFERTA.
Observatii:
1.Nu toate ofertele sunt acceptate de client;in acest caz la rubrica InfoSuplimentare, dupa ce "inchidem comanda/oferta'' scriem Anulat.
2.E posibil ca anumite oferte /comenzi sa fie renegociate.Caz in care modificam comanda initiala.Dezavantajul ar fi ca nu o sa avem un istoric, nu o sa stim rationamentele care au dus la aceasta decizie.Corect ar fi sa deschidem o noua comanda/oferta cu preturile acceptate.
Sugestie mod de lucru:
1.Ofertele se pot intocmi in Excell (de ex.) codificandu-le ca sa le putem deosebi de comenzi ,de ex OF 00001.(facem un tipizat).
2.In urma dovezii acceptarii ofertei de catre client (comanda ferma prin mail, fax etc), inregistram in Saga.

e vorba de circuitul hartzoagelor in firma, de organigrama.In contabilitate(Saga) trebuie inregistrate umai comenzile/ofertele finalizate.Anularea unei comenzi fiind o exceptie.Se intampla (foarte rar, eu am avut doar una singura anul trecut) ca un client dupa ce a lansat o comanda ferma sa se razgandeasca.Nu cred ca e treaba de contabilitate sa urmareasca situatia comenzilor anulate, repet e sarcina de marketing.

anghelc679
Mesaje: 157
Membru din: Mar Iul 11, 2006 12:00 am
Contact:

raspuns

#5 Mesaj de anghelc679 »

multumesc.mi-ati dat o idee buna

Scrie răspuns