se poate introduce in program si un buton numit oferte de pret pentru o evidenta mai calara si cuplare a comenzilor?
Va multumesc anticipat.
buton oferte de pret
-
- Mesaje: 157
- Membru din: Mar Iul 11, 2006 12:00 am
- Contact:
- danilevicis
- Mesaje: 1737
- Membru din: Vin Ian 05, 2007 1:00 am
- Localitate: Bucovina
- Contact:
-
- Mesaje: 157
- Membru din: Mar Iul 11, 2006 12:00 am
- Contact:
raspuns
mersi.stiu ca este buton pentru oferta in meniu articole,insa acest buton imi fcae oferta pentru intrari(ex materiale/piese)eu nu vand piese sau materiale fac reparatii si emit oferte de prte pt reparatii si mi-ar fi fost util sa fie creat un nou buton in meniul diverse-comenzi pentru a putea inchide cumva aceste comenzi si pentru o urmarire mai usoara.Am clienti carora le emit doar oferta de pret si fac reparatia,fara ca ei sa emita comanda.sper ca am fost cat de cat explicita.
multumesc anticipat.
multumesc anticipat.
679>
sa nu uitam ca Saga este un program de contabilitate.Sarcina de a "trimite" in productie doar comanzile acceptate de client apartine marketingului.In Saga ar trebui inregistrate numai comenzile acceptate.Dar putem recurge la un artificiu.
1.In meniul Comenzi, inregistram comanda (oferta).Completam ecranul de Produse/Servicii , eventual si pe cel de Consumuri;
2.Pentru tiparire, inanintare Oferta catre client, avem in partea de jos a ferestrei 3 butoane, alegem unul din ele (Comanda sau Comanda +Consumuri).Click-aim, iar in fereastra pentru optiuni tiparire, modificam in eticheta Titlu , in loc de Comanda scriem OFERTA.
Observatii:
1.Nu toate ofertele sunt acceptate de client;in acest caz la rubrica InfoSuplimentare, dupa ce "inchidem comanda/oferta'' scriem Anulat.
2.E posibil ca anumite oferte /comenzi sa fie renegociate.Caz in care modificam comanda initiala.Dezavantajul ar fi ca nu o sa avem un istoric, nu o sa stim rationamentele care au dus la aceasta decizie.Corect ar fi sa deschidem o noua comanda/oferta cu preturile acceptate.
Sugestie mod de lucru:
1.Ofertele se pot intocmi in Excell (de ex.) codificandu-le ca sa le putem deosebi de comenzi ,de ex OF 00001.(facem un tipizat).
2.In urma dovezii acceptarii ofertei de catre client (comanda ferma prin mail, fax etc), inregistram in Saga.
e vorba de circuitul hartzoagelor in firma, de organigrama.In contabilitate(Saga) trebuie inregistrate umai comenzile/ofertele finalizate.Anularea unei comenzi fiind o exceptie.Se intampla (foarte rar, eu am avut doar una singura anul trecut) ca un client dupa ce a lansat o comanda ferma sa se razgandeasca.Nu cred ca e treaba de contabilitate sa urmareasca situatia comenzilor anulate, repet e sarcina de marketing.
sa nu uitam ca Saga este un program de contabilitate.Sarcina de a "trimite" in productie doar comanzile acceptate de client apartine marketingului.In Saga ar trebui inregistrate numai comenzile acceptate.Dar putem recurge la un artificiu.
1.In meniul Comenzi, inregistram comanda (oferta).Completam ecranul de Produse/Servicii , eventual si pe cel de Consumuri;
2.Pentru tiparire, inanintare Oferta catre client, avem in partea de jos a ferestrei 3 butoane, alegem unul din ele (Comanda sau Comanda +Consumuri).Click-aim, iar in fereastra pentru optiuni tiparire, modificam in eticheta Titlu , in loc de Comanda scriem OFERTA.
Observatii:
1.Nu toate ofertele sunt acceptate de client;in acest caz la rubrica InfoSuplimentare, dupa ce "inchidem comanda/oferta'' scriem Anulat.
2.E posibil ca anumite oferte /comenzi sa fie renegociate.Caz in care modificam comanda initiala.Dezavantajul ar fi ca nu o sa avem un istoric, nu o sa stim rationamentele care au dus la aceasta decizie.Corect ar fi sa deschidem o noua comanda/oferta cu preturile acceptate.
Sugestie mod de lucru:
1.Ofertele se pot intocmi in Excell (de ex.) codificandu-le ca sa le putem deosebi de comenzi ,de ex OF 00001.(facem un tipizat).
2.In urma dovezii acceptarii ofertei de catre client (comanda ferma prin mail, fax etc), inregistram in Saga.
e vorba de circuitul hartzoagelor in firma, de organigrama.In contabilitate(Saga) trebuie inregistrate umai comenzile/ofertele finalizate.Anularea unei comenzi fiind o exceptie.Se intampla (foarte rar, eu am avut doar una singura anul trecut) ca un client dupa ce a lansat o comanda ferma sa se razgandeasca.Nu cred ca e treaba de contabilitate sa urmareasca situatia comenzilor anulate, repet e sarcina de marketing.
-
- Mesaje: 157
- Membru din: Mar Iul 11, 2006 12:00 am
- Contact:
raspuns
multumesc.mi-ati dat o idee buna