dosar fiscal

Intrebari - raspunsuri diverse despre programele SAGA
Mesaj
Autor
eugen01
Mesaje: 7020
Membru din: Mar Sep 02, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: dosar fiscal

#16 Mesaj de eugen01 »

"inainte de a porni firefox token-ul sa fie conectat la pc."

popc577
Mesaje: 37
Membru din: Lun Feb 18, 2008 12:00 am

Re: dosar fiscal

#17 Mesaj de popc577 »

Buna,
O problema am la dosarul fiscal. Mi-am reinnoit certificatul digital si nu mai vad societatile pe care le aveam inainte, doar pe cele noi pentru care am solicitat folosirea certificatului, dupa reinnoirea acestuia. Depunerea declaratiilor functioneaza, doar la dosarul fiscal e problema.

Avatar utilizator
septimiuv
Mesaje: 11898
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Cernica

Re: dosar fiscal

#18 Mesaj de septimiuv »

ai reinnoit certificatul pe site-ul anaf?

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 25898
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

Re: dosar fiscal

#19 Mesaj de tomac »

În unele situații, nu se știe exact care, problemele apar pe IE 8 sau IE 9.
Revenirea la IE 7 rezolvă problema.
Încercați de asemenea să ștergeți memoria tampon (cache) a browserului.

Sau, pentru că nu e normal să se facă downgrade, mai există o alternativă:

Deschideți Internet Explorer sau intrați în Control Panel - Internet Options
1. Se intră la Tools - Internet Options - pagina Security (meniul Unelte - Opțiuni Internet - pagina Securitate) și se dă click pe Trusted Sites (Siteuri de încredere)
2. Se adaugă la siteuri sigure (de încredere) (Trusted Sites): https://*.app2.anaf.mfinante.gov.ro
3. Se iese din ecranul de opțiuni ale IE
4. Se va instala certificatul de la adresa de mai jos, accesând linkul direct în browser:

http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/de ... ritate.cer

5. După instalarea certificatului de la pasul 4, se va ieși din browser și se va reintra (adică nchideți IE și porniți-l iarăși)

De asemenea, dacă nu doriți să efectuați niciunul din pașii descriși anterior, instalați Google Chrome și încercați să accesați dosarul fiscal cu acest browser, iar dacă nu merge și nu merge, dați un mail la adresa de mail a administratorului portalului ANAF în care să explicați ce eroare aveți, ce ați făcut pentru rezolvarea ei și solicitați alternative pentru rezolvare.
Dar, cum am mai spus, poate fi o problemă a providerului.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

Scrie răspuns