dosar fiscal
Re: dosar fiscal
"inainte de a porni firefox token-ul sa fie conectat la pc."
Re: dosar fiscal
Buna,
O problema am la dosarul fiscal. Mi-am reinnoit certificatul digital si nu mai vad societatile pe care le aveam inainte, doar pe cele noi pentru care am solicitat folosirea certificatului, dupa reinnoirea acestuia. Depunerea declaratiilor functioneaza, doar la dosarul fiscal e problema.
O problema am la dosarul fiscal. Mi-am reinnoit certificatul digital si nu mai vad societatile pe care le aveam inainte, doar pe cele noi pentru care am solicitat folosirea certificatului, dupa reinnoirea acestuia. Depunerea declaratiilor functioneaza, doar la dosarul fiscal e problema.
Re: dosar fiscal
ai reinnoit certificatul pe site-ul anaf?
Re: dosar fiscal
În unele situații, nu se știe exact care, problemele apar pe IE 8 sau IE 9.
Revenirea la IE 7 rezolvă problema.
Încercați de asemenea să ștergeți memoria tampon (cache) a browserului.
Sau, pentru că nu e normal să se facă downgrade, mai există o alternativă:
Deschideți Internet Explorer sau intrați în Control Panel - Internet Options
1. Se intră la Tools - Internet Options - pagina Security (meniul Unelte - Opțiuni Internet - pagina Securitate) și se dă click pe Trusted Sites (Siteuri de încredere)
2. Se adaugă la siteuri sigure (de încredere) (Trusted Sites): https://*.app2.anaf.mfinante.gov.ro
3. Se iese din ecranul de opțiuni ale IE
4. Se va instala certificatul de la adresa de mai jos, accesând linkul direct în browser:
http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/de ... ritate.cer
5. După instalarea certificatului de la pasul 4, se va ieși din browser și se va reintra (adică nchideți IE și porniți-l iarăși)
De asemenea, dacă nu doriți să efectuați niciunul din pașii descriși anterior, instalați Google Chrome și încercați să accesați dosarul fiscal cu acest browser, iar dacă nu merge și nu merge, dați un mail la adresa de mail a administratorului portalului ANAF în care să explicați ce eroare aveți, ce ați făcut pentru rezolvarea ei și solicitați alternative pentru rezolvare.
Dar, cum am mai spus, poate fi o problemă a providerului.
Revenirea la IE 7 rezolvă problema.
Încercați de asemenea să ștergeți memoria tampon (cache) a browserului.
Sau, pentru că nu e normal să se facă downgrade, mai există o alternativă:
Deschideți Internet Explorer sau intrați în Control Panel - Internet Options
1. Se intră la Tools - Internet Options - pagina Security (meniul Unelte - Opțiuni Internet - pagina Securitate) și se dă click pe Trusted Sites (Siteuri de încredere)
2. Se adaugă la siteuri sigure (de încredere) (Trusted Sites): https://*.app2.anaf.mfinante.gov.ro
3. Se iese din ecranul de opțiuni ale IE
4. Se va instala certificatul de la adresa de mai jos, accesând linkul direct în browser:
http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/de ... ritate.cer
5. După instalarea certificatului de la pasul 4, se va ieși din browser și se va reintra (adică nchideți IE și porniți-l iarăși)
De asemenea, dacă nu doriți să efectuați niciunul din pașii descriși anterior, instalați Google Chrome și încercați să accesați dosarul fiscal cu acest browser, iar dacă nu merge și nu merge, dați un mail la adresa de mail a administratorului portalului ANAF în care să explicați ce eroare aveți, ce ați făcut pentru rezolvarea ei și solicitați alternative pentru rezolvare.
Dar, cum am mai spus, poate fi o problemă a providerului.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.