Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea situatie: avem in implementare 2 proiecte cu fonduri nerambursabile in care acelasi salariat
lucreaza pentru ambele proiecte. Suntem obligati sa avem cate un stat de plata pentru fiecare proiect. Problema este ca salariul cumulat depaseste nivelul a 5 sal medii pe economie, ceea ce duce la plafonare CAS-ului. In consecinta daca intocmesc 2 state de plata separate ,cu salariul corespunzator (jumatate pe unul si jumatate pe celalalt), CAS-ul calculat nu este plafonat, dar in momentul cand adun salariile pentru decl 112, el se plafoneaza rezultand alt cas de plata si implicit alt rest de plata.
Vreau sa intreb daca exista vreo optiune pe care sa o folosesc in asemenea cazuri.
Va multumesc!
state de plata
Re: state de plata
nop.
faceti un singur stat de plata cu persoana respectiva si calculati manual cat inregistrati pe fiecare proiect in parte.
faceti un singur stat de plata cu persoana respectiva si calculati manual cat inregistrati pe fiecare proiect in parte.
“Tot ceea ce este necesar pentru ca răul să triumfe, este ca oamenii buni să nu facă nimic.” (Edmund Burke)
Re: state de plata
In prima etapa, defineste doua grupe (centre de profit), cu numele celor doua proiecte. Dupa care, din ecranul salariati, pentru salariatul respectiv repartizezi partea din salariu care-i revine pe fiecare proiect (procentual sau in suma absoluta). Din salarii, vei putea lista doua state de salarii (pe cele doua proiecte), fara sa-i afecteze calculul salarial (in special CAS-ul).
Re: state de plata
PT. @pinteae:
Nu merge! La al doilea contract iti plafoneaza CAS si in stat chiar daca creezi grupe si le asociezi in meniul salariati.
Later edit: Rectific: plafoneaza doar daca dupa ce creezi statul dai actualizare dat.
Nu merge! La al doilea contract iti plafoneaza CAS si in stat chiar daca creezi grupe si le asociezi in meniul salariati.
Later edit: Rectific: plafoneaza doar daca dupa ce creezi statul dai actualizare dat.