WINDOWS

Intrebari - raspunsuri diverse despre programele SAGA
Mesaj
Autor
stane706
Mesaje: 209
Membru din: Mie Feb 02, 2011 12:00 am

WINDOWS

#1 Mesaj de stane706 »

Buna ziua,
Imi puteti spune daca programul Saga functioneaza bine cu Windows 11?
Multumesc,

Avatar utilizator
balazse
Mesaje: 24255
Membru din: Vin Iun 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare

Re: WINDOWS

#2 Mesaj de balazse »

Da, cel putin ce am incercat eu.

ignata620
Mesaje: 4
Membru din: Lun Apr 04, 2011 3:21 pm

Re: WINDOWS

#3 Mesaj de ignata620 »

Buna ziua.
Tocmai ce incerc sa transfer Saga de pe un calculator cu Windows 7 pe unul cu Windows 11 si nu reusesc sa instalez Saga pe Windows 11. Descarc installerul de pe site si cand dau sa rulez, imi cere drepturi de administrator ca sa pornesc dar nu face nimic dupa. Cum ati reusit sa instalati pe Windows 11?
Multumesc.

ignata620
Mesaje: 4
Membru din: Lun Apr 04, 2011 3:21 pm

Re: WINDOWS

#4 Mesaj de ignata620 »

Imi voi raspunde singur. Dupa un update al sistemului de operare, a mers. Deci intradevar merge pe Windows 11, dar probabil mai sunt update-uri care strica lucrurile.

paturcai
Mesaje: 8076
Membru din: Mie Feb 07, 2007 12:00 am

Re: WINDOWS

#5 Mesaj de paturcai »

Multumesc de informatie
Deocamdata sunt speriat la gandul de a trece pe W11; lipsa driver-elor imprimantelor si a scanerului ma tine departe de acest pas. Deocamdata.
AM constat in schimb ca foarte multe drivere din W8 (vers. 64 bits) sunt valabile in W11; curioasa treaba (Am instalat un scaner care nu are driver pe W11 folosind un driver din W8.1 (64 bits), ma refer la CANON 8300 nu-stiu-cum)
Am vazut viitorul. Nu mi-l permit!

gheorghei642
Mesaje: 816
Membru din: Lun Mai 10, 2010 12:00 am

Re: WINDOWS

#6 Mesaj de gheorghei642 »

Pas cu pas. Initial, in aprilie a.c., nu puteam utiliza imprimanta Canon MF742Cdw - lipsa driver. Recent, am constatat, dupa o actualizare, existenta driver si pentru Canon MF742Cdw.

gyorfic
Mesaje: 4
Membru din: Vin Feb 15, 2013 2:43 pm

Grafica Saga Windows11

#7 Mesaj de gyorfic »

Buna seara,
Am achizitionat un laptop nou cu Windows11, am transferat fara probleme programele Saga de pe laptopul vechi (Windows7), dar acum grafica Saga este incetosata, neclara. Va rog, orice sfat e binevenit. Multumesc!

savua735
Mesaje: 37
Membru din: Joi Sep 16, 2010 12:00 am

Re: Grafica Saga Windows11

#8 Mesaj de savua735 »

gyorfic scrie: Sâm Feb 11, 2023 9:43 pm Buna seara,
Am achizitionat un laptop nou cu Windows11, am transferat fara probleme programele Saga de pe laptopul vechi (Windows7), dar acum grafica Saga este incetosata, neclara. Va rog, orice sfat e binevenit. Multumesc!
Ai setat sa se vada totul mai mare pe ecran (cum e si normal, ca sa nu orbesti), dar Saga nu se adapteaza la fel de bine ca alte programe la aceasta marire, de aceea se vede neclar. Probabil ai un zoom de 125% sau 150% activat in Windows. Daca revii la 100%, se vede clar si in Saga, dar totul este micsorat si iti chinui ochii. Ecranele cu rezolutie mare (cum e full HD) nu sunt potrivite pentru lucrul in contabilitate. Cred ca rezolvarea ar fi ca cei de la Saga sa modifice rezolutia standard a programului. Posibil ca lucrul in Saga in web browser sa rezolve aceasta problema, nu am incercat.

gyorfic
Mesaje: 4
Membru din: Vin Feb 15, 2013 2:43 pm

Re: Grafica Saga Windows11

#9 Mesaj de gyorfic »

savua735 scrie: Lun Feb 13, 2023 10:56 am
gyorfic scrie: Sâm Feb 11, 2023 9:43 pm Buna seara,
Am achizitionat un laptop nou cu Windows11, am transferat fara probleme programele Saga de pe laptopul vechi (Windows7), dar acum grafica Saga este incetosata, neclara. Va rog, orice sfat e binevenit. Multumesc!
Ai setat sa se vada totul mai mare pe ecran (cum e si normal, ca sa nu orbesti), dar Saga nu se adapteaza la fel de bine ca alte programe la aceasta marire, de aceea se vede neclar. Probabil ai un zoom de 125% sau 150% activat in Windows. Daca revii la 100%, se vede clar si in Saga, dar totul este micsorat si iti chinui ochii. Ecranele cu rezolutie mare (cum e full HD) nu sunt potrivite pentru lucrul in contabilitate. Cred ca rezolvarea ar fi ca cei de la Saga sa modifice rezolutia standard a programului. Posibil ca lucrul in Saga in web browser sa rezolve aceasta problema, nu am incercat.
Cei de la Saga au fost amabili si mi-au trimis acest raspuns:
Urmariti instructiunile de la acest link
https://gearupwindows.com/how-to-fix-blurry-apps-on-windows-11-or-10/?utm_co

Scrie răspuns