Bună tuturor,
Vă propun spre analiză oportunitatea de implementare în MarketLine a următoarelor 3 funcționalități:
1) vânzarea în rate sau plata la termen;
2) restituirea articolelor vândute;
3) introducerea termenului de plată.
Argumente:
1) Vânzarea în rate sau plata la termen
- există magazine care folosesc exclusiv această interfață;
- MarketLine este mai ușor de înțeles pentru vânzători (constatare din teren);
- prin utilizarea unei astfel de funcții s-ar evidenția (contabil) exclusiv livrarea de bunuri sau de servicii:
i. clientul ar înregistra o datorie față de firmă (firma o creanță fata de client);
ii. în raportările ulterioare s-ar identifica facil situația detaliata a creanțelor firmei;
iii. pentru firmele care aplica TVA la încasare, momentul exigibilității taxei ar fi cel al încasărilor viitoare
- există premisele unor dezvoltări ulterioare privind generarea contractului sau a certificatului de calitate/service
2) Restituirea articolelor vândute
- există prevederi legale care obligă comerciantul în acest sens;
- regula se aplică inclusiv magazinelor offline (cu prezență fizică);
- procedura restituirii este greu de implementat la nivelul vânzătorilor, inclusiv din considerente logistice;
- recurența restituirilor de produse este ridicată în cazul anumitor categorii de produse (e drept, nu în toate cazurile)
3) Introducerea termenului de plată
- facilitează posibilitatea efectuării plății fracționate a unei facturi;
- facilitează posibilitatea efectuării plății parțiale a unei facturi;
- completează elementele de formalism necesare implementării punctului 1)
Ionel C.
MarketLine - functionalități suplimentare
- chirigiui509
- Mesaje: 200
- Membru din: Mar Iun 06, 2017 11:16 pm
- Localitate: Petrosani
- Contact: