Buna ziua,
Am si eu urmatoarea speta: in 2014 un client a intrat in procedura de insolventa, ne-am inscris la masa credala, iar in urma planului de reorganizare din 2015, s-a stabilit achitarea a 8% din totalul sumei cu care ne-am inscris la masa credala. Acea valoare de 8% a fost incasata. In decembrie 2016 s-a declarat insolventa conform hotararii judecatoresti. Eu cum ar trebui sa imi inchi soldul ramas, avand in vedere ca folosesc Saga PS si sunt platitor de TVA la incasare? As putea face o factura de storno pentru suma ramasa ( care este cu TVA 24% )? Pe decontul de TVA nu ar trebui sa ma impacteze avand in vedere ca nu am platit TVA pentru sumele neincasate, corect?
Va multumesc.
In cazul in care a mai fost un subiect pe aceeasi tema, imi cer scuze, dar nu am gasit.
Inchidere solduri client intrat in insolventa
-
- Mesaje: 5
- Membru din: Mar Mar 12, 2013 4:51 pm
Re: Inchidere solduri client intrat in insolventa
Nu a existat la PS. Aveți dreptate. Emiteți o factură de stornare.Puneți la dată data din decembrie și la dată document o dată veche pentru că nu are ce căuta în D394.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
-
- Mesaje: 5
- Membru din: Mar Mar 12, 2013 4:51 pm
Re: Inchidere solduri client intrat in insolventa
Multumesc pentru raspuns. Data emiterii va fi din Decembrie, dar nu inteleg unde ar trebui sa pun data document.
Re: Inchidere solduri client intrat in insolventa
Aveți un câmp special pentru asta. Dacă nu-l vedeți apăsați butonul ce are ca pictogramă semnul >> și este situat în partea superioară a ecranului de ieșiri. Peste tot unde vedeți acel buton înseamnă că extinde ecranul afișând și coloane ce nu sunt afișate implicit.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
-
- Mesaje: 5
- Membru din: Mar Mar 12, 2013 4:51 pm
Re: Inchidere solduri client intrat in insolventa
Multumesc frumos.