Preluare baza de date saga

Mesaj
Autor
barona639
Mesaje: 19
Membru din: Lun Mar 14, 2011 11:06 am

Preluare baza de date saga

#1 Mesaj de barona639 »

Am instalat sistemul W 7 si datele de pe hard disk-ul C vechi, care a avut sistemul vechi Xp nu se pot accesa atunci cand sunt copiate in noul C al W7. Programele apartin softului de contabilitate saga C30 si Saga S30.
Softul se instaleaza de la prima inregistrare ian.2011 pana-n 28 iulie 2013 desi s-a lucrat inclusiv luna septembrie 2014. Va multumim!

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 26000
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

Re: Preluare baza de date saga

#2 Mesaj de tomac »

Nu prea cred. Ceva nu faceți bine. Cum le copiați? Vă dă vreo eroare? Eu am mutat recent - o lună maxim, date de pe XP pe Win8 64-biți fără probleme.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

barona639
Mesaje: 19
Membru din: Lun Mar 14, 2011 11:06 am

Re: Preluare baza de date saga

#3 Mesaj de barona639 »

S-ar putea ca W7 sa nu fie bine instalat ca nici imprimanta nu o instaleaza decat pana la un punct este vorba de o imprimanta HP Officejet All-in-One 5610. Cei de la saga mi-au dat urmatorul mesaj "copiati folderul Saga c30 pe calculator si peste folder copiati si instalati versiunea gratuita Saga c30 si respectiv Saga s30" a fost zadarnic nu se poate instala perioada 01.08.2013 - 01.10.2014. S-ar putea ca W7 pentru calculatorul pe care a functionat un Wxp sa fie prea puternic sau cablu internet are momente de disfunctionalitate este o situatie pe care o incercam de doua zile. Sa reinstalam W7 sau sa revenim la Wxp? Ce parere aveti ? Va multumim.

barona639
Mesaje: 19
Membru din: Lun Mar 14, 2011 11:06 am

Re: Preluare baza de date saga

#4 Mesaj de barona639 »

s-ar putea sa am probleme din cauza cablului de internet care este Digi net si este cam ciudat ca trebuie sa ne conectam manual dupa iconita de pe desktop sau s-au sters niste registrii din sistemul W7 si nu functioneaza cum trebuie.

Avatar utilizator
balazse
Mesaje: 24158
Membru din: Vin Iun 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare

Re: Preluare baza de date saga

#5 Mesaj de balazse »

Eu nu prea am inteles ce s-a facut.
A fost un pc1 pe care a fost instalat Wxp, de pe care s-a copiat folderul "SAGA C.3.0" si s-a lipit pe un pc2 care are W7.
Pe pc2 in locatia in care a fost copiat programul s-a instalat versiunea free a programului.
Nu inteleg ce inseamna "perioada instalata"? Precum ce treaba are cablul de internet in tot procesul de functionare/copiere?

Citeste aici postarea lui TomaC despre mutare program sau reinstalare sistem de operare:
http://www.sagasoftware.ro/?p=1036

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 26000
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

Re: Preluare baza de date saga

#6 Mesaj de tomac »

Nici eu nu înțeleg. Nu se instalează SAGA pe perioade. Folderul conține datele pentru toate firmele pe perioada de la luna de început a lucrului cu SAGA pe fiecare firmă, până la data ultimelor documente introduse.
Nu există calculator prea puternic. Eu am un calculator puternic și nu am avut probleme la mutarea de pe vechiul PC. Conexiunea la internet nu are nimic, dar absolut nimic de-a face cu instalarea SAGA
Probabil nu e instalat sistemul de operare corect. Poate fi o problemă cu HDD-ul. Win7 e cu licență? Ați formatat HDD înainte de instalare sau în timpul instalării?
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

barona639
Mesaje: 19
Membru din: Lun Mar 14, 2011 11:06 am

Re: Preluare baza de date saga

#7 Mesaj de barona639 »

La restaurarea bazei de date, in folder-ul arhiva exista mai multe salvari lunare pe ani. Exemplu - ultimul fisier RAR din arhiva este din 25.08.2013, restul inregistrarilor din aceea luna pana in prezent nu sunt de gasit, in schimb apar in fisierul clona intr-un alt format. Nu am putut accesa aceste fisiere pt. a restaura baza de date la zi.

barona639
Mesaje: 19
Membru din: Lun Mar 14, 2011 11:06 am

Re: Preluare baza de date saga

#8 Mesaj de barona639 »

As dori sa pot rezolva problema am mai facut aceasta operatie si nu am avut nici-o problema desi sustineti ca este imposibil totusi am lucrat in program si actualizat varianta 447 inainte de schimbarea sistemului Wxp cu W 7 am dat arhivare si salvare dar nu pot restaura BD din perioada lipsa august 2013 la 25 octombrie 2014 . Dvs ma puteti ajuta eventual contra cost cu ajutorul Team Wiewer sa refac baza de date ?

barona639
Mesaje: 19
Membru din: Lun Mar 14, 2011 11:06 am

Re: Preluare baza de date saga

#9 Mesaj de barona639 »

Va transmit mai jos nivelul de colaborare cu cei de la Sagasofft care au trecut deja la amenintari in loc sa incerce sa ma ajute . O simpla asistenta prin Team Wiewer ar rezolva problema dar am fost refuzata categoric;
[email protected]
To me Today at 12:38 PM
Buna ziua,

Va rugam sa intelegeti ca ne este imposibil sa va ajutam prin e-mail deoarece nu stim ce salvari aveti dumneavoastra in calculator.

De asemenea, va rugam sa nu mai reveniti prin e-mail pe acelasi subiect pentru ca veti primi acelasi raspuns.

Cu stima,
Georgiana Mocanu
Asistenta clienti

SAGA Software
021 30 800 60; 0723 512 059; 0746 060 380

Fax - 021 320 4220
http://www.sagasoft.ro
Ce parere aveti cred ca asta tine loc de recla pentru un dezvoltator care nu se respecta fiti atenti de la cine achizitionati softurile de contabilitate adevaratii dezvoltatori se respecta si-i ajuta si pe cei care nu sunt specialisti. Rusine Saga!

Avatar utilizator
fagarasa176
Mesaje: 8241
Membru din: Mar Ian 12, 2010 12:00 am
Localitate: ..la mare...la soare
Contact:

Re: Preluare baza de date saga

#10 Mesaj de fagarasa176 »

Acuma depinde si ce a'ti scris in mailul initial.
Sincer eu nu pot sa inteleg ce a'ti facut.
A'ti urmat la mutare pasii explicati de colegul Cristi din link'ul pus la dispozitie de @balazse????
Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj!

Avatar utilizator
Administrator
Mesaje: 487
Membru din: Mar Mai 17, 2005 11:53 pm

Re: Preluare baza de date saga

#11 Mesaj de Administrator »

Cititi de jos in sus.


Buna ziua,

Din pacate nu ati inteles ceea ce am incercat sa va explic. Nu avem de unde sa stim ce salvari aveti dumneavoastra in calculatorul personal, dumneavoastra vedeti, noi nu putem vedea prin e-mail. Nu stim cum ati salvat, cand, daca mai exista si alte salvari mai recente in calculator sau pe un alt suport de stocare a datelor. V-am indicat sa reveniti telefonic doar pentru a va putea ajuta. In cazul de fata, solutia era sa ne logam la dumneavoastra in calculator si sa cautam noi datele dumneavoastra, sa verificam daca s-au pierdudt sau nu.

Nu intelegem ce considerati amenintare, asistenta se acorda telefonic sau prin e-mail conform continutului licentei pe care ati achizitionat-o. Sunt anumite probleme care se rezolva prin e-mail si anumite probleme pentru care este absolut necesar sa reveniti telefonic.

Va rugam sa va calmati, iar daca din motive personale nu ne puteti apela, lasati un numar de telefon si o sa facem noi acest lucru.

Cu stima,
Georgiana Mocanu
Asistenta clienti

SAGA Software
021 30 800 60; 0723 512 059; 0746 060 380

Fax - 021 320 4220
http://www.sagasoft.ro

From:
Sent: Tuesday, November 25, 2014 1:03 PM
To: [email protected]
Subject: Re: Va rog sa ma ajutati in recuperarea datelor pentru saga c30 , in urma reinstalarii sistemului de operare windows 7 . Nu pot importa clona cu ultimile luni lucrate din perioada august 2013 - septembrie 2014

Va multumesc pentru solicitudine dar asta nu este raspunsul dezvoltatorului care se respecta in loc sa ma ajutati sa rezolv problema treceti la amenintari este stupefiant nu ma asteptam la asemenea mesaj pacat am sa platesc un specialist (pe care il puteti furniza chiar dvs. intrucat sunteti realizatorul softului noi ceilalti ne dam cu parerea si atat) oricum la reinnoirea abonamentului voi fi mai atenta . Nu este de ajuns sa incasezi doar abonamentul fara sa ajuti in cazuri mai deosebite.

On Tuesday, November 25, 2014 12:38 PM, "[email protected]" <[email protected]> wrote:

Buna ziua,

Va rugam sa intelegeti ca ne este imposibil sa va ajutam prin e-mail deoarece nu stim ce salvari aveti dumneavoastra in calculator.

De asemenea, va rugam sa nu mai reveniti prin e-mail pe acelasi subiect pentru ca veti primi acelasi raspuns.

Cu stima,
Georgiana Mocanu
Asistenta clienti

SAGA Software
021 30 800 60; 0723 512 059; 0746 060 380

Fax - 021 320 4220
http://www.sagasoft.ro

From:
Sent: Tuesday, November 25, 2014 12:23 PM
To: [email protected]
Subject: Re: Va rog sa ma ajutati in recuperarea datelor pentru saga c30 , in urma reinstalarii sistemului de operare windows 7 . Nu pot importa clona cu ultimile luni lucrate din perioada august 2013 - septembrie 2014

La restaurarea bazei de date, in folder-ul arhiva exista mai multe salvari lunare pe ani. Exemplu - ultimul fisier RAR din arhiva este din 25.08.2013, restul inregistrarilor din aceea luna pana in prezent nu sunt de gasit, in schimb apar in fisierul clona intr-un alt format. Nu am putut accesa aceste fisiere pt. a restaura baza de date la zi.

On Monday, November 24, 2014 11:43 AM, "[email protected]" <[email protected]> wrote:

Buna ziua,

Ne puteti contacta telefonic pana la orele 17:30.


Cu stima,
Georgiana Mocanu
Asistenta clienti

SAGA Software
021 30 800 60; 0723 512 059; 0746 060 380

Fax - 021 320 4220
http://www.sagasoft.ro

From:
Sent: Monday, November 24, 2014 11:40 AM
To: [email protected]
Subject: Re: Va rog sa ma ajutati in recuperarea datelor pentru saga c30 , in urma reinstalarii sistemului de operare windows 7 . Nu pot importa clona cu ultimile luni lucrate din perioada august 2013 - septembrie 2014

Va multumesc care este ora limita la care pot apela?

On Monday, November 24, 2014 11:30 AM, "[email protected]" <[email protected]> wrote:

Buna ziua,

Cel mai bine ar fi sa reveniti cu un telefon la oricare dintre numerele din semnatura acestui mail.

Cu stima,
Georgiana Mocanu
Asistenta clienti

SAGA Software
021 30 800 60; 0723 512 059; 0746 060 380

Fax - 021 320 4220
http://www.sagasoft.ro

From:
Sent: Monday, November 24, 2014 11:11 AM
To: [email protected]
Subject: Re: Va rog sa ma ajutati in recuperarea datelor pentru saga c30 , in urma reinstalarii sistemului de operare windows 7 . Nu pot importa clona cu ultimile luni lucrate din perioada august 2013 - septembrie 2014

Va precizam ca nu este vorba de un alt calculator, este acelas calculator in care am schimbat sistemul Wxp cu sistemul W7 si trebuie salvata baza de date din C-ul vechi in C-ul nou. Am reusit sa copiem deocamdata pentru saga c30 dar nu apare perioada 01.08.2013 pana la 30.09.2014. Inainte de aceasta operatiune am facut actualizarea la versiunea 447 pentru saga c30 si de asemeni pentru saga s30. Pentru saga s30 nici nu am incercat inca. Va rog sa ne spuneti daca gresim undeva am mai facut aceasta operatiune intrucat am marit spatiul din C si nu am avut nici-o problema. Salvarile se gasesc in TEMP CA NU STIM UNDE SA LE MAI CAUTAM INTRUCAT SUNT TOATE SALVARILE DIN 2011 PANA IN 2014.Va rugam sa ne recomandati eventual o peersoana sau o firma autorizata in aceste operatiuni putem lucra cu o persoana autorizata prin Team Viewer intrucat am inteles ca dvs. nu executati aceasta operatiune desi majoritatea dezvoltatorilor asa rezolva problemele care apar pe parcurs. va multumesc

On Monday, November 24, 2014 10:25 AM, "[email protected]" <[email protected]> wrote:

Buna ziua,

Pasii sunt axect acestia. Pentru a putea muta in intregime programele pe un alt calculator trebuie sa copiati folderele Saga C 3.0. si Saga PS 3.0. pe nou calculator, iar ulterior sa instalati peste aceste foldere versiunile gratuite pentru fiecare dintre programe.Verificati ca folderele sa contina programele complete cu informatii la zi.

Daca nu aveti date recente, cel mai probabil ati copiat foldere mai vechi, probabil copii de singuranta ale programului.


Cu stima,
Georgiana Mocanu
Asistenta clienti

SAGA Software
021 30 800 60; 0723 512 059; 0746 060 380

Fax - 021 320 4220
http://www.sagasoft.ro

From: Baron
Sent: Monday, November 24, 2014 8:53 AM
To: [email protected]
Subject: Re: Va rog sa ma ajutati in recuperarea datelor pentru saga c30 , in urma reinstalarii sistemului de operare windows 7 . Nu pot importa clona cu ultimile luni lucrate din perioada august 2013 - septembrie 2014

Va dau citat din ce mi-a dictat o colega a dvs. " Copiati folderul saga c30 pe caculator si peste folder copiati si instalati versiunea gratuita saga c30 si asa procedati si cu saga s30" Insa vremea trece si nu pot recupera datele in intregime care ar putea fi motivul si mai ales solutia. Repet mesajul a fost dictat de aceea va rog sa-mi scrieti dvs. pasii ce trebuie urmati.

On Sunday, November 23, 2014 11:26 PM, "[email protected]" <[email protected]> wrote:

Buna ziua,

Nu am inteleg exact cum ati procedat. Reveniti cu un telefon in timpul programului de asistenta telefonica.

Cu stima,
Mihai Popescu
IT&C Manager

SAGA Software
021 30 800 60; 0723 512 059; 0746 060 380
Fax - 021 320 4220
http://www.sagasoft.ro
From: Baron
Sent: Sunday, November 23, 2014 6:43 PM
To: [email protected]
Subject: Re: Va rog sa ma ajutati in recuperarea datelor pentru saga c30 , in urma reinstalarii sistemului de operare windows 7 . Nu pot importa clona cu ultimile luni lucrate din perioada august 2013 - septembrie 2014

Va rog sa-mi descrieti pasii ce trebuie urmati nu reusesc sa reinstalez lucrarea in totalitate imi lipseste perioada august 2013 - septembrie 2014. Poate nu am scris pasii ce trebuiesc urmati va rog sa mi-i transmiteti dvs. intrucat se apropie data de 25 ale lunii si nu pot lucra in programe. Va multumesc.

On Wednesday, November 19, 2014 10:04 AM, Baron wrote:

Buna ziua va rog sa ma ajutati in recuperarea datelor pentru cele doua programe saga soft si anume sagaC30 contract nr.95880, si sagaS30, contract . Abonamentul este platit calculatorul este ecelas insa am instalat sistemul de operare WINDOWS 7. De asemani va comunic ca nu sunt o experta in ceea ce priveste aceste operatiuni fapt pentru care am instalat TeamViewer. Va multumesc anticipat si astept parerea dvs. pentru rezolvarea acestei probleme care este foarte urgenta avand in vedere ca data limita pentru comunicarea declaratiilor catre anaf este 25.11.2014.

On Tuesday, November 18, 2014 10:22 PM, "[email protected]" <[email protected]> wrote:

Buna seara,

Reveniti cu un telefon maine, dupa ora 09.00. Va vor indruma colegii de la asistenta.

Cu stima,
Mihai Popescu
IT&C Manager

SAGA Software
021 30 800 60; 0723 512 059; 0746 060 380
Fax - 021 320 4220
http://www.sagasoft.ro
From: Baron
Sent: Tuesday, November 18, 2014 10:15 PM
To: [email protected]
Subject: Re: Va rog sa ma ajutati in recuperarea datelor pentru saga c30 , in urma reinstalarii sistemului de operare windows 7 . Nu pot importa clona cu ultimile luni lucrate din perioada august 2013 - septembrie 2014

AM INSTALAT WINDOWS 7 SI NU POT REACTIVA AM REINSTLAT SAGA CU ULTIMILE ACTUALIZARI SI NU ACCESA ARHIVA DIN PERIOADA IULIE 2013 - OCTOMBRIE 2014. mENTIONEZ CA ARHIVA EXISTA IN CALCULATOR INSA SAGA NU O VEDE SI NU O RECUNOASTE. ESTE VORBA DE ACELAS CALCULATOR . INAINTE DE INSTALAREA NOULUI SISTEM PERIOADA MENTIONATA MAI SUS A FOST SALVATA PE ALTA PARTITIE DECAT PARTITIA C.

On Tuesday, November 18, 2014 9:46 PM, "[email protected]" <[email protected]> wrote:

Buna seara,

Nu am inteles ce incercati sa faceti, si unde anume va opriti.
Reveniti cu detalii.

Cu stima,
Mihai Popescu
IT&C Manager

SAGA Software
021 30 800 60; 0723 512 059; 0746 060 380
Fax - 021 320 4220
http://www.sagasoft.ro
From: Baron
Sent: Tuesday, November 18, 2014 9:29 PM
To: [email protected]
Subject: Va rog sa ma ajutati in recuperarea datelor pentru saga c30 , in urma reinstalarii sistemului de operare windows 7 . Nu pot importa clona cu ultimile luni lucrate din perioada august 2013 - septembrie 2014

Avatar utilizator
fagarasa176
Mesaje: 8241
Membru din: Mar Ian 12, 2010 12:00 am
Localitate: ..la mare...la soare
Contact:

Re: Preluare baza de date saga

#12 Mesaj de fagarasa176 »

E cam greu cu explicatul din cate observ.... :wink:
Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj!

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 26000
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

Re: Preluare baza de date saga

#13 Mesaj de tomac »

Păi, pentru a fi și mai explicită, doamna, face următorul comentariu pe blog http://www.sagasoftware.ro/?p=1036#comment-5144
Pe care, inițial, am vrut să-l șterg. Dar m-am răzgândit. l-am aprobat și am și răspuns.
Și eu, doamnă, mă simt jignit. Mi-ați adus acuzații în mod absolut gratuit afirmând că v-am jignit. Tonul dumnevoastră este inacceptabil într-o discuție civilizată. Ceea ce am scris eu pe blog era un material despre cum se face mutarea de pe un calculator pe altul, în mod corect. Dacă aveați neclarități legate de ceea ce am scris eu era suficient să le formulați, dar dumnevoastră preferați să faceți afirmații fără nici un suport.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

aurel211252
Mesaje: 964
Membru din: Mar Apr 19, 2011 12:00 am

Re: Preluare baza de date saga

#14 Mesaj de aurel211252 »

Salut.Sunt stupefiat de cele citite mai sus.Eu de cate ori am apelat la cei de la Saga, am gasit intelegere si promptitudine.Parerea mea, totusi trebuie date explicatii corecte si pe intelesul lor.Cand nu mi s-a rezolvat problema prin email,atunci mi s-a spus sa iau legatura telefonic.Ei asa au putut"intra"in PC si mi-au gasit"hiba". Nu trebuie sa"apelam"la jigniri",pt.ca nu am putut fi intelesi.Hai sa fim totusi mai maleabili si mai explicativi in discutii si solicitari... :)
Ajuta-ti aproapele,pentru a fi laudat,iertat si fericit...

barona639
Mesaje: 19
Membru din: Lun Mar 14, 2011 11:06 am

Re: Preluare baza de date saga

#15 Mesaj de barona639 »

Regret si eu am avut si sper sa am p relatie foarte civilizata cu saga dar nu pot face dovada convorbirii telefonice avute cu un salariat al saga.Sunt o novice in ceea ce priveste IT dar macar atata stiu si eu ca in cazul in care nu te descurci dezvoltatorul acorda un minim de asistenta prin Team Wiewer. Asta am rugat si mi s-a raspuns foarte nervos ca nu pot face asa ceva. Am incercat singura dar este imposibil sa recuperez o perioada din 2013 - 2014 si mi-e teama sa nu fac cine stie ce nenorociri pe care poate deja le-am facut sunt chiar disperata si cand esti disperat poate depasesti unele limite .Nu am cerut decat sa fiu ajutata. Acum saga mi-a comunicat ca se poate loga la calculatorul meu nu se putea face asa de la inceput? Scuzati-ma d-le "tomac" dvs. sunteti un expert si apreciez pentru asta va cer scuze dar nu-mi amintesc sa va fi jignit cu ceva daca da atunci va rog sa acceptati scuzele mele. Am avut ocazia sa lucrez si cu alti dezvoltatori si asa rezolvau problemele ce apareau. Mie mi s-a intamplat sa fiu surprinsa de o pana de curent in timp ce lucram in program, vechimea sistemului de operare si poate a unor piese din calculator produceau aceste opriri neasteptate care m-au facut sa fac niste schimbari absolut necesare. Am avut posibilitatea de a fi asistata prin team wiewer de catre un specialist sau sa chem un specialist la domiciliu sa ma ajute dar am o teama de aceea am apelat la dezvoltator chiar nu inteleg cu ce am gresit . Tot telefonic mi s-a comunicat ca in contract nu este prevazuta asistenta din partea dezvoltatorului adevarat nu am stiut dar macar contra cost am dreptul la asa ceva ? Va rog sa ma sfatuiti ce sa fac mi s-a spus tot telefonic ca nu voi mai obtine o prelungire a abonamentului ce sa inteleg?

Scrie răspuns