Forum SAGA

Aici ne tutuim, vorbim, ne imprietenim
Acum este Dum Sep 21, 2014 8:07 pm

Ora este UTC + 2




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 10 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: documente necesare
MesajScris: Mie Iun 08, 2011 12:59 pm 
Neconectat

Membru din: Joi Ian 01, 1970 2:00 am
Mesaje: 183
Pentru semnatura electronica ce documente tb depuse la finante daca ii asuma raspunderea administratorul?De pe ANAF inteleg ca statutul in original si copie si cartea de identitate.A mai depus cineva pt administrator?multumesc de ajutor


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: documente necesare
MesajScris: Mie Iun 08, 2011 1:01 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Joi Iun 19, 2008 11:00 pm
Mesaje: 11125
Localitate: Satu Mare
Citeste aici:
http://www.sagasoft.ro/forum/viewtopic.php?f=8&t=14976&p=89063&hilit=copie#p89063
Cel mai usor ar fi fost sa utilizezi butonul de cautare.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: documente necesare
MesajScris: Mie Iun 08, 2011 3:24 pm 
Neconectat

Membru din: Joi Mar 26, 2009 12:00 am
Mesaje: 692
daca certificatul digital este in numele administratorului nu ai nevoie de nicio imputernicire ....ai nevoie sa atasezi la formularul 150 actul constitutiv din care sa reiese faptul ca persoana respectiva este administratorul , cu adevarat :D


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: documente necesare
MesajScris: Mie Iun 08, 2011 5:08 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Joi Iun 19, 2008 11:00 pm
Mesaje: 11125
Localitate: Satu Mare
Imputernicire trebuie pentru orice persoana, chiar daca ii administratorul societatii sau nu.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: documente necesare
MesajScris: Mie Iun 08, 2011 7:53 pm 
Neconectat

Membru din: Joi Mar 26, 2009 12:00 am
Mesaje: 692
nu prea cred asa ceva ! Iata un extras de pe site-ul ANAF :
5. Privind împuternicirea de la contribuabil: în situaţia în care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat, se prezintă documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, din care rezultă dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaraţiile fiscale pentru contribuabil. Dacă există calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului, se prezintă documentul, în original şi copie, care atestă această calitate (acest document poate fi Hotărârea Adunării Generale a Acţionarilor sau Statutul societăţii comerciale);


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: documente necesare
MesajScris: Mie Iun 08, 2011 8:00 pm 
Neconectat

Membru din: Mie Feb 07, 2007 12:00 am
Mesaje: 5015
Din nefericire BalazsE are dreptate: la unele administratii ii doare-n-ghete ca esti administrator ei tot vor inca o hartie in plus.

_________________
Am vazut viitorul. Nu mi-l permit!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: documente necesare
MesajScris: Mie Iun 08, 2011 8:41 pm 
Neconectat

Membru din: Joi Mar 26, 2009 12:00 am
Mesaje: 692
pai domnii functionari doar au auzit de o ,,imputernicire'' care se cere ....dar pentru ei nu mai conteaza cine face imputernicirea si pentru cine ! e ABSURD sa ceri imputernicire pentru administrator :lol:
Poate e normal pentru un contabil o imputernicire data de angajator ,dar administratorul sa aiba nevoie de imputernicire atat timp cat el e trecut in actul constitutiv ca reprezinta societatea in orice relatii cu tertii ......mi se pare strigator la cer !!!
Nu va mai lasati la mana lor (a functionarilor) ca multi vb din ce aud si ei sau bazandu-se pe zvonuri ! imi vine sa rad :lol: :lol: :lol: :lol:
tot functionarii in loc de formular 150 ei zic 050 sau 50-50 , 0050 asa ca nu ma pot lua dupa ei....am auzit eu cu urechile mele ,care fiind asa mai mari aud fel si fel de lucruri ! :lol:
Si daca va uitati bine pe site-ul ANAF prezentat atat de grandios , scrie ca formularul impreuna cu documentele respective se depun la orice unitate fiscala
Le-am aratat acest lucru , ca de altfel si faptul ca admin. nu are nevoie de imputernicire si mi-au zis ca ei asa s-au obisnuit sa ceara fara sa citeasca nimic !!! groaznic si descurajator !
Oricum eu am inceput sa nu mai fac fata acestor modificari ...chiar si atunci cand sunt sigur si citesc cu ochisorii mei verzi , negru pe alb toul i-a o intorsatura ciudata bazata pe o logica stramba si distorsionata presarate asa in exces cu mult ZVON.
PS : partea amuzanta a acestei observatii e faptul ca am ochii verzi si urechile mai marisoare :oops: :lol: :lol: :lol: ....si asta e tot un ZVON ! :D


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: documente necesare
MesajScris: Joi Iun 09, 2011 7:54 am 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Joi Iun 19, 2008 11:00 pm
Mesaje: 11125
Localitate: Satu Mare
Referitor la extrasul de pe ANAF deja am trimis mail celor de la ANAF (avand ca baza cele postate de TomaC pe forum, cu aceasta ocazie vreau sa-i multumesc pentru informatiile si noutatile primite de la el), precum am primit si raspuns in care faceau referire la Ordinul 2520/2010 care sunt aplicabile pentru contribuabili mari si mijlocii si nu pentru contribuabilii mici.
Un extras din raspuns:
Citat:
Potrivit art.2 alin.(4) din Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr.2520/2010 privind depunerea declaratiilor fiscale prin mijloace electronice de transmitere la distanta de catre contribuabilii mari si mijlociit cu modificarile si completarile ulterioare, documentul de imputernicire, autentificat de notarul public din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil, se depune numai In situatia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat.

Din pacate doar pentru contribuabilii mari si mijlocii nu au nevoie de imputernicire reprezentantii legali. Totusi in extrasul de pe site-ul lor acest lucru nu apare.
Acum as putea comenta mult, dar mai bine ma abtin, mai bine astept noul raspuns de la finante referitor la "lucrurile" trimise.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: documente necesare
MesajScris: Joi Iun 09, 2011 10:03 am 
Neconectat

Membru din: Joi Mar 26, 2009 12:00 am
Mesaje: 692
eu sunt convins ca au facut o greseala in formulare si trebuia sa fie vorba si de cele mici , dar acum ce sa faca ? doar nu vor modifica , ar fi culmea ...si merg inainte cu greseala ! ce frustrant auzi acolo : pentru cele mici ai nevoie de imputernicire , ca reprezentantul legal e mai cu coarne !!! pacat ca traim aici in rahatul asta de tara !


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: documente necesare
MesajScris: Lun Iun 20, 2011 9:43 am 
Neconectat

Membru din: Joi Mar 26, 2009 12:00 am
Mesaje: 692
am depus actele fara probleme , daca semnatura e a administratorului nu trebuie imputernicire ci statutul societatii !!! si are si logica totusi :lol:


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 10 mesaje ] 

Ora este UTC + 2


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Google [Bot] şi 2 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
POWERED_BY
Translation/Traducere: phpBB România