Am o speta cu care nu m-am mai confruntat
Am 1 client, fostul Contabil, pe baza datelor prezentate a depus Decl.100 pe 0 si Bilant de Inactivitate. Acuma imi apare clientul cu Facturi de Anul trecut de 125.000 de Lei si extrasele de Cont .
Ce fac in cazul asta
1. las asa?
sau
2. Refac toate declaratiile la zi ?
Fiind depusa Declaratia de Inactivitate, cum fac cu Bilantul - Il depun fizic sau ... ????
Daca sunt ceva sume de platit, le va plati la zi ...
Multumesc
Refacere Contabilitate
-
- Mesaje: 860
- Membru din: Lun Mai 10, 2010 12:00 am
Re: Refacere Contabilitate
1. Inregistrati in evidenta contabila documentele justificative ( intrari, iesiri, extrase de cont bancare, etc.);
Documentele aferente intrarilor/iesiriloresirile le operati cu data la care ati intrat in posesie iar la col. "Data document" veti pune data emiterii documentului de intrari/iesiri, dupa caz;
2. Efectuati inchiderea conturilor;
3. Generati si transmiteti declaratia rectificativa D710 (D100) corespunzator tipului de impozit aferentei perioadei/perioadelor de raportare;
4. Generati situatia financiara anuala si trasmiteti in sistem;
5. Efectuati platile obligatiilor bugetare.
Documentele aferente intrarilor/iesiriloresirile le operati cu data la care ati intrat in posesie iar la col. "Data document" veti pune data emiterii documentului de intrari/iesiri, dupa caz;
2. Efectuati inchiderea conturilor;
3. Generati si transmiteti declaratia rectificativa D710 (D100) corespunzator tipului de impozit aferentei perioadei/perioadelor de raportare;
4. Generati situatia financiara anuala si trasmiteti in sistem;
5. Efectuati platile obligatiilor bugetare.