Actualizări - SAGA C

Actualizări - SAGA C

ver 3.0.382
03.10.2011
    1. In ecranele "Situatie aprovizionari" si "Situatie vanzari" s-a introdus raport cu cumularea pe furnizori, respectiv clienti. De asemenea, s-a introdus o optiune suplimentara de filtrare dupa cont.
    2. La Registrul de Evidenta al Salariatilor s-au realizat rectificari legate de cazuri particulare (de ex. firme cu filiale, persoane fizice, ambasade) si s-a introdus un buton pentru tiparirea Registrului Salariatilor.
    3. In ecranul "Salariati" s-a introdus posibilitatea preluarii datelor din fisiere XML sau RVS, de raportare al Registrului de Evidenta. Optiunea se poate folosi numai in cazul in care nu exista niciun salariat introdus (la preluarea firmei in program).
    4. Pentru gestiunile la care evidenta se tine cantitativ-valoric la pret de vânzare, in ecranul "Inventariere", apare o coloana noua numita "Pret vanzare". In cazul in care valoarea acesteia nu este nula, se preia in calcul pentru diferentele de inventar.
    5. La ecranele de operare cu detalii, daca se apasa tasta ALT inainte de a apasa butonul de copiere de la tabelul superior, la lipire, se va adauga tot documentul (inclusiv detaliile).
ver 3.0.381
16.08.2011
    1. S-a actualizat Registru de Evidenta al Salariatilor.
ver 3.0.380
19.07.2011
    1. S-a actualizat Declaratia 112. Modificarile efectuate in formular permit raportarea salariatilor SRLD-urilor, care beneficieaza de scutirea de la plata CAS angajator.
    2. S-a actualizat versiunea bilantului.
ver 3.0.379
13.07.2011
    1. S-a actualizat bilantul.
ver 3.0.378
29.06.2011
    1. S-a imbunatatit sistemul de verificare al tertilor de la ecranele "Furnizori", "Clienti" si din cadrul declaratiei 394.
ver 3.0.377
25.05.2011
    1. La ecranele "Situatie furnizori" si "Situatie clienti" s-a introdus un buton numit "Situatie plati + incasari", respectiv "Situatie incasari + plati", care tipareste platile/incasarile si facturile platite/incasate de prin acestea.
    2. S-a modificat sistemul de calcul al TVA pentru achizitiile intracomunitare in sensul ca procentul si valoarea TVA-ului sunt vizibile la nivelul detaliilor facturii.
    3. S-a introdus suport pentru calculul taxei aferente persoanelor cu handicap neincadrate. Pentru activare se bifeaza noua optiune "Calculeaza taxa cf. legii 448/2006, art. 78" din ecranul "Configurare salarii" efectele aparand in cazul in care exista mai multe de 50 de anagajati. Implicit, programul considera ca angajatii pentru care nu se calculeaza impozit sunt persoane cu handicap.
ver 3.0.376
08.05.2011
    1. S-a actualizat Declaratia 112.
    2. La ecranul pentru generarea pontajului, s-a introdus un nou buton numit "Tiparire pe puncte de lucru", care tipareste pontajul grupat pe punctele de lucru, pe pagini distincte. De asemenea se pot genera pontaje necompletate, cu ajutorul butonului situat in partea superioara a ecranului.
    3. In"Fise articole", acum se poate vizualiza stocul si soldul dupa fiecare operatiune, prin apasarea butonul ">>", situat in partea dreapta-sus a ecranului.

ver 3.0.375
03.05.2011
    1. La ecranul "Deconturi" s-a introdus un buton pentru tiparirea Decontului de cheltuieli. Acesta tipareste cheltuielile aferente dintr-o anumita perioada. Pentru a fi preluate datele salariatului este necesar sa se foloseasca un analitic de forma 542.cod_salariat. Acesta se poate genera automat în planul de conturi daca se bifeaza optiunea "Genereaza analitic la 542", din panoul "Detalii", ecranul "Salariati".
    2. S-au adus imbunatatiri ecranului "Masini". Acum, din acesta se poate tipari Ordinul de deplasare (Delegatie), cu butonul care are ca pictograma o imprimanta, de deasupra tabelului cu foi de parcurs. Pentru ca tiparirea sa fie exacta trebuie ca traseul sa inceapa si sa se termine la sediul firmei.
ver 3.0.374
19.04.2011
    1. S-a actualizat Declaratia 112.
    2. In meniul "Diverse" s-a introdus o noua optiune numita "Masini", care permite introducerea foilor de parcurs si controlul asigurarilor, reviziilor si rovignetelor.
ver 3.0.373
12.04.2011
    1. S-a actualizat Declaratia 100.
    2. S-a introdus posibilitatea generarii automate a formularului PDF in Declaratia 390, pentru situatiile in care se foloseste semnatura digitala.
    3. In ecranul "Situatie stocuri" s-a introdus o optiune numita "Dupa data intrarii", care regenereaza situatia in functie de data de intrare in gestiune a stocurilor. La activarea acestei optiuni apare un câmp prin care se pot filtra stocurile mai vechi de un numar de zile.
    4. S-a introdus posibilitatea filtrarii dupa lot, in ecranul "Situatie productie". De asemenea, la "Iesiri", in cazul in care se vinde dintr-un lot, acesta este afisat in coloana "Informatii suplimentare", pentru a fi tiparit pe factura.
    5. Pentru cazurile in care evidenta este cantitativ-valorica la pret de vanzare, la ecranul "Schimbare pret vânzare - marfuri" s-a introdus un buton numit "Actualizare preturi pentru toate articolele... " care genereaza procese verbale de schimbare de pret in functie de preturile de vanzare existente in ecranul "Iesiri". De asemenea, precesele verbale nu mai sunt dependente de gestiune, coloana aferenta fiind eliminata.