Buna ziua!
Incerc sa preiau o firma noua - fabrica de imbracaminte, care isi vinde atat produsele proprii cat si marfa luata de la alti furnizori.
Vinde atat on-line din depozit cat si din magazinul propriu.
Parerea este ca aceasta societate trebuie sa aiba gestiuni separate:
- gestiune de materii prime, consumabile, auxiliare, etc
- gestiune de produse finite obtinute
- gestiune pentru produsele finite si marfurile vandute online - unde pretul poate diferi de la o zi la alta in functie de client, etc - si unde inteleg ca nu se evidentiaza 378 si 4428 - nota contabila facandu-se simplu 371,4426 = 401 si 411= 707, 701 si 4427
- gestiune pentru magazin unde are PRET DE RAFT si unde vad ca are evidentiat in contabilitate si 378 si 4428.
Acum! La produsele finite care ies din depozit si merg spre magazin... ce document se intocmeste? Nota de transfer? Si cum ar trebui sa arate aceasta ca si "cap de tabel"?
Asta la iesirea din depozit a produselor finite si transformarea lor in marfuri? Iar in momentul intrarii in magazin..... gestionarul de la magazin nu trebuie sa isi intocmeasca NIR pentru comert cu amanuntul?
Voi cum vedeti organizarea unei astfel de contabilitati?
gestiuni?
Re: gestiuni?
1. Configurare CV si GV : TutorialeSaga
Despre magazin online avem mai multe topicuri
http://www.sagasoft.ro/forum/viewtopic. ... ne#p145443
2.Transfer produse finite...la magazin vanzare cu amanuntul.
Baza legala omfp 3512/2008 (The Nomenclator)
Nota de transfer se foloseste cand am incadrat/receptionat un articol intr-o alta gestiune, de exemplu am receptionat becuri si le-am inregistrat in magazia de stofe.Practic se pastreaza pretul/costul.
In cazul vanzarii cu amanuntul e necesar Aviz & NIR pentru evidentierea pretului de vanzare.
Despre magazin online avem mai multe topicuri
http://www.sagasoft.ro/forum/viewtopic. ... ne#p145443
2.Transfer produse finite...la magazin vanzare cu amanuntul.
Baza legala omfp 3512/2008 (The Nomenclator)
Nota de transfer se foloseste cand am incadrat/receptionat un articol intr-o alta gestiune, de exemplu am receptionat becuri si le-am inregistrat in magazia de stofe.Practic se pastreaza pretul/costul.
In cazul vanzarii cu amanuntul e necesar Aviz & NIR pentru evidentierea pretului de vanzare.
-
- Mesaje: 39
- Membru din: Joi Noi 01, 2012 12:56 pm
Re: gestiuni?
Multumesc!
Aviz si NIR - acestea sunt cuvintele cheie de care aveam nevoie
Eu in Saga voi introduce pe total factura, cu analitice separate la 371 pt magazin si depozit. Ei la fabrica vor avea propriul program de gestiune din care vor genera rapoarte, iar eu voi inregistra "pe total" - la volumul de activitate nu pot face eu cantitativ-valoric si nici nu vad sensul atata timp cat reeptiile, retetele, productia, descarcarea de gestiune, etc se va face si la sediu...
Aviz si NIR - acestea sunt cuvintele cheie de care aveam nevoie

Eu in Saga voi introduce pe total factura, cu analitice separate la 371 pt magazin si depozit. Ei la fabrica vor avea propriul program de gestiune din care vor genera rapoarte, iar eu voi inregistra "pe total" - la volumul de activitate nu pot face eu cantitativ-valoric si nici nu vad sensul atata timp cat reeptiile, retetele, productia, descarcarea de gestiune, etc se va face si la sediu...