Client- server

Intrebari - raspunsuri diverse despre programele SAGA
Mesaj
Autor
ciucam288
Mesaje: 354
Membru din: Joi Iun 03, 2021 10:37 am

Re: Client- server

#61 Mesaj de ciucam288 »

In interfata saga web (web.sagasoft.ro) se sterge societatea (>administrare >sterg). Se asteapta cca. un minut doua, si se reincearca conectarea pana apare mesajul ca nu exista societatea incarcata in web.
Apoi pe un PC cu saga "proaspat" instalat se adauga societatea cu acelasi CUI, dar se restaureaza baza dorita. Apoi se initieaza migrarea in web (cu selectia fisierului rsa, mail si parola).

negoip
Mesaje: 57
Membru din: Sâm Sep 14, 2024 6:26 pm

Re: Client- server

#62 Mesaj de negoip »

Am dat la Administrare-Intretinere BD-Restaurare-Restaureaza
M-am reconectat si tot asa era.
Daca dau sa sterg fiecare pozitie care imi apare la Restaurare imi apare mesajul “Fisier de backup automat nu poate fi sters”
Nu stiu daca am facut corect.
Ma scuzati, nu prea ma stiu cu bazele de date.
Oare ce sa fac?

ciucam288
Mesaje: 354
Membru din: Joi Iun 03, 2021 10:37 am

Re: Client- server

#63 Mesaj de ciucam288 »

Ideea este ca in sagaweb stergeti firma, sa nu mai aveti nimic. Restaurarea o faceti pe un saga de pe PC (separat de firmele cu care lucrati in mod curent sa nu va incurcati) si va asigurati ca acea restaurare contine ce aveti dvs. nevoie.
Abia dupa ce verificati ca e totul in regula pe acea varianta de saga, initiati migrarea catre web, unde nu mai este nimic. Practic cind introduceti datele de conectare o sa va intrebe sa urcati baza actuala in web pt. ca in web nu exista nimic.
Succes! (Sau imi dati ceva date de contact si va descurc eu in privat)

trutan119
Mesaje: 9
Membru din: Mar Aug 22, 2017 1:09 pm

Re: Client- server

#64 Mesaj de trutan119 »

Buna ziua,
La inceputul anului trecut am trecut pe saga web,ca firma sa poata emite facturi din programul Saga.Eu tin contabilitatea pe desktop.in cursul anului am avut de cateva ori anomalii pe situatiile clienti/furnizori,in sensul ca imi apareau in situatie parteneri care nu mai aveau sold la data respectiva.Am vorbit atunci la Saga si mi-au zis sa dau verificare ID de la meniul ,,intretinere baza de date".Am facut asta si si-a revenit.Acum se intampla la fel ,dar nu isi mai revine dupa verificare ID.Mentionez ca pe saga web nu apare aceasta anomalie,doar pe desktop.
2.Alta problema o am tot pe situatiile clienti/furnizori,de cand am preluat contabilitatea la aceasta societate,am vazut ca apar in lista parteneri care au fost introdusi in baza de date cand s-a inceput cu acest program,cu o valoare la sold contabil,si alta valoare la neachitat sau neincasat.Cum pot repara asta,deoarece sunt unii care nu mai au datorii,dar la neachitat apare sold,iar la sold contabil apare zero.

Scrie răspuns