Am patru societăți cărora nu le mai țin evidența contabilă de câțiva ani
și pentru că nu am depus atunci F 151, îmi apar în continuare în SPV extrasele de cont
de la Trezorerie; acum am completat formularul dar nu mă lasă să-l semnez electronic;
practic am trei nedumeriri: pe cine trebuie să trec la nume prenume și funcție, cine
trebuie să semneze Formularul, pentru a-l putea depune online și unde anume îl depunm în SPV?
Mulțumesc.
F 151
-
- Mesaje: 1064
- Membru din: Lun Mai 10, 2010 12:00 am
Re: F 151
151 Cerere pentru revocarea dreptului de utilizare a serviciului Depunere declarații on-line (OMEF 847/2009). Dacă cererea se depune chiar de titularul certificatului calificat, se va folosi procedura on-line cu acest Formular, modulul "Revocare online - formular 151" din pagina "Declarații electronice". Dacă revocarea dreptului de utilizare a serviciului se solicită de o persoană diferită de persoana pentru care acest drept a fost obținut, se folosește acest Formular . Acesta se depune în format hârtie, semnat și ștampilat de către contribuabili, la unitatea fiscală în a cărei rază contribuabilul își are domiciliul fiscal. Cererea va fi însoțită de următoarele documente: - actul de autorizare a funcționării contribuabilului, în original și copie; - documentul de identitate al persoanei care solicită revocarea certificatului digital, în original și copie; - împuternicire eliberată de contribuabil, din care rezultă dreptul solicitantului de a revoca dreptul de utilizare a serviciului. Atenție: prin formularul 151 nu se anulează certificatul digital, ci doar dreptul de acces la serviciul on-line.
Re: F 151
La secțiunea A - treceți datele de identificare a firmei pentru care doriți să vă revocați accesul la SPV și depunere de declarații - firma cu care nu mai colaborați.
La secțiunea B - treceți datele dumneavoastră așa cum apar în certificatul digital. Dumneavoastră sunteți cel/cea care solicită revocarea. Treceți numele și prenumele așa cum apare în certificat, CNP și adresa de mail asociată certificatului.
La secțiunea C nu completați nimic.
Treceți-vă numele, prenumele și funcția sub cele 3 secțiuni, setați data zilei în care depuneți formularul și validați-l apoi semnați-l digital. Depunerea o veți face aici - https://www.anaf.ro/revocare/
La secțiunea B - treceți datele dumneavoastră așa cum apar în certificatul digital. Dumneavoastră sunteți cel/cea care solicită revocarea. Treceți numele și prenumele așa cum apare în certificat, CNP și adresa de mail asociată certificatului.
La secțiunea C nu completați nimic.
Treceți-vă numele, prenumele și funcția sub cele 3 secțiuni, setați data zilei în care depuneți formularul și validați-l apoi semnați-l digital. Depunerea o veți face aici - https://www.anaf.ro/revocare/
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.