Am omis sa trimit 151 pentru o firma la care nu mai lucrez si am observat in Clif ca primesc mesajele inclusiv pt aceasta firma unde declaratiile se sunt depuse de altcineva. Respectiv firma figureaza cu 2 pers. cu semnaturi electronice valabile. Exista vreo sanctiune pentru nedepunerea sau depunerea cu intarziere a declaratiei 151? (de ex 1 an

... )
Cum procedati in cazul in care predati o firma? depuneti decl. 151 de revocare personal sau considerati ca persoana care preia firma odata cu 150 nou sa depuna si 151 pentru persoana care a predat?
http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/De ... vocare.htm
Revocarea accesului la serviciul de depunere on-line
Dacă cererea se depune chiar de titularul certificatului calificat, se va folosi procedura on-line cu acest Formular, modulul "Revocare online - formulare 151/153" din pagina "Declaraţii electronice".
Dacă revocarea dreptului de utilizare a serviciului se solicită de o persoană diferită de persoana pentru care acest drept a fost obţinut, se foloseşte acest Formular. Acesta se depune în format hârtie, semnat şi ştampilat de către contribuabili, la unitatea fiscală în a cărei rază contribuabilul îşi are domiciliul fiscal. Cererea va fi însoţită de următoarele documente:
- actul de autorizare a funcţionării contribuabilului, în original şi copie;
- documentul de identitate al persoanei care solicită revocarea certificatului digital, în original şi copie;
- împuternicire eliberată de contribuabil, din care rezultă dreptul solicitantului de a revoca dreptul de utilizare a serviciului.
Atenţie: prin formularul 151 nu se anulează certificatul digital, ci doar dreptul de acces la serviciul on-line.
Revocarea accesului la serviciul "Acces controlat la informaţiile cuprinse în dosarul fiscal"
Dacă revocarea dreptului de utilizare a serviciului se solicită de titularul certificatului calificat, se va folosi procedura on-line, cu acest Formular, modulul "Revocare online - formulare 151/153" din pagina "Declaraţii electronice". Dacă revocarea dreptului de utilizare a serviciului se solicită de o persoană diferită de persoana pentru care acest drept a fost obţinut, se foloseşte acest Formular. Acesta se depune în format hârtie, semnat şi ştampilat de către contribuabili, la unitatea fiscală în a cărei rază contribuabilul îşi are domiciliul fiscal. Cererea va fi însoţită de următoarele documente:
- actul de autorizare a funcţionării contribuabilului, în original şi copie;
- documentul de identitate al persoanei care solicită revocarea certificatului digital, în original şi copie;
- împuternicire eliberată de contribuabil, din care rezultă dreptul solicitantului de a revoca dreptul de utilizare a serviciului Acces controlat la dosarul fiscal.
Atenţie: prin formularul 153 nu se anulează certificatul digital, ci doar dreptul de acces la serviciul Acces controlat la dosarul fiscal.