gestiuni?
Scris: Sâm Iul 19, 2014 11:02 am
Buna ziua!
Incerc sa preiau o firma noua - fabrica de imbracaminte, care isi vinde atat produsele proprii cat si marfa luata de la alti furnizori.
Vinde atat on-line din depozit cat si din magazinul propriu.
Parerea este ca aceasta societate trebuie sa aiba gestiuni separate:
- gestiune de materii prime, consumabile, auxiliare, etc
- gestiune de produse finite obtinute
- gestiune pentru produsele finite si marfurile vandute online - unde pretul poate diferi de la o zi la alta in functie de client, etc - si unde inteleg ca nu se evidentiaza 378 si 4428 - nota contabila facandu-se simplu 371,4426 = 401 si 411= 707, 701 si 4427
- gestiune pentru magazin unde are PRET DE RAFT si unde vad ca are evidentiat in contabilitate si 378 si 4428.
Acum! La produsele finite care ies din depozit si merg spre magazin... ce document se intocmeste? Nota de transfer? Si cum ar trebui sa arate aceasta ca si "cap de tabel"?
Asta la iesirea din depozit a produselor finite si transformarea lor in marfuri? Iar in momentul intrarii in magazin..... gestionarul de la magazin nu trebuie sa isi intocmeasca NIR pentru comert cu amanuntul?
Voi cum vedeti organizarea unei astfel de contabilitati?
Incerc sa preiau o firma noua - fabrica de imbracaminte, care isi vinde atat produsele proprii cat si marfa luata de la alti furnizori.
Vinde atat on-line din depozit cat si din magazinul propriu.
Parerea este ca aceasta societate trebuie sa aiba gestiuni separate:
- gestiune de materii prime, consumabile, auxiliare, etc
- gestiune de produse finite obtinute
- gestiune pentru produsele finite si marfurile vandute online - unde pretul poate diferi de la o zi la alta in functie de client, etc - si unde inteleg ca nu se evidentiaza 378 si 4428 - nota contabila facandu-se simplu 371,4426 = 401 si 411= 707, 701 si 4427
- gestiune pentru magazin unde are PRET DE RAFT si unde vad ca are evidentiat in contabilitate si 378 si 4428.
Acum! La produsele finite care ies din depozit si merg spre magazin... ce document se intocmeste? Nota de transfer? Si cum ar trebui sa arate aceasta ca si "cap de tabel"?
Asta la iesirea din depozit a produselor finite si transformarea lor in marfuri? Iar in momentul intrarii in magazin..... gestionarul de la magazin nu trebuie sa isi intocmeasca NIR pentru comert cu amanuntul?
Voi cum vedeti organizarea unei astfel de contabilitati?