Pagina 1 din 1

Verificare facturi

Scris: Joi Iul 14, 2016 10:05 am
de balanescua184
Buna ziua,

Problema este: de unde listez din saga o situatie a facturilor de intrare, care sa cuprinda:

1. nr document,
2. data document
3. data scadenta,
4. denumire furnizor
5. valoare de intrare (baza + tva - optional, dar ar fi super sa le afiseze separat, in conditiile in care am tva 9% si 20%, ar ajuta foarte mult la verificarea gestiunilor de marfa)
6.pret de vanzare

Astfel sa pot sa iau un document operat in SAGA si sa il verific complet, o singura data, lunar sa le manevrez de 2 ori este destul de multicel

N-am gasit aceste informatii decat in 2 situatii distincte si ar trebui sa "iau la mana" de doua ori facturile..si sunt destul de multicele ... :)


Multumesc anticipat pentru raspuns!

Re: Verificare facturi

Scris: Joi Iul 14, 2016 10:58 am
de herganiec
ce verificare doriti sa faceti la facturile de intrare dupa ce le-ati introdus ?
ce cu ce verificati ?
daca vreti scadentele cu facturi achitate si neachitate le gasiti in situatie furnizori cu filtre si toate cele.

Re: Verificare facturi

Scris: Joi Iul 14, 2016 12:22 pm
de fagarasa176
Nu ai cum ceea ce doresti
In cel mai bun caz filtrezi intraile pentru perioada dorita si exporti in excel
Doar ca nu cuprinde absolut tot ce doresti
Nu inteleg rostul acestei verificari
La sfarsit d eluna verificarile se fac pe baza JC

Re: Verificare facturi

Scris: Joi Iul 14, 2016 3:25 pm
de balanescua184
sensul verificarii facturilor dupa ce au fost introduse in Saga...motive sunt multe, de la faptul ca cine le introduce nu are experienta suficienta si ajungand pana la oboseala/eroare umana. Daca ai cateva facturi posibil sa nu le mai verifici, dar dupa ce operezi facturi o zi intreaga..mai la final iti sare mana.

Vreau sa verific daca informatiile din factura si nir au fost inregistrate corect in program!

motive verificare:
1. clientul cere lista facturilor aflate la scadenta si cum fiecare are scadente diferite pe tipuri de marfuri comercializate, trebuiesc verificate, pentru a certifica exactitatea informatiilor (verific in situatie intrari..parca)
2. este important sa verificam daca valoarea de vanzare este aceeasi ca valoarea trecuta pe NIR, un "0" in + sau - poate influenta exactitatea informatiilor din balanta (verific in Raportul de gestiune)
3. exactitatea jurnalului de cumparari, care se trece in declaratii

Cele 3 motive de mai sus (+ altele) imi impun o verificare "dublata" in rapoarte diferite. Am mai lucrat in alte programe si cand verificam (ca mai sus) mai gaseam mici greselute, mici dar erau, daca putem corecta cat nu este prea tarziu este ok! Ar fi necesar un Registru de cumparari "extins", care banuiesc ca nu exista! :cry: Un registru de cumparari la care as adauga scadentele si valoarea de vanzare (inclusiv TVA), iar posibilitatea sortarii pe conturi, am vazut ca exista intr-un raport (ceea ce este super)

luati-ma ca atare...asa sunt eu mai exagerat...

deci sa inteleg ca nu exista un raport cumulat ...poate doar un export in excell, doar ca nu as fi vrut eu sa prelucrez baza de date, sa nu intervin asupra ei in nici un fel! ma simt mai linistit cand nu fac asta, dar la nevoie aplic un vlookup dupa numar factura :cry: (iar eu nu sunt mereu "in preajma")

Re: Verificare facturi

Scris: Vin Iul 15, 2016 11:39 am
de herganiec
iti dorim succes. !