Pagina 1 din 1

arhiva saga

Scris: Mie Sep 21, 2016 3:10 pm
de ludusanuv
cum se poate trimite catre Dumneavoastra arhiva pentru a verifica neconcordanta din
tre jurnalul de cumparari si platile unor facturi,intrucat cel care mi-a transferat programul nu mi-a spus despre aceste nereguli?

Re: arhiva saga

Scris: Mie Sep 21, 2016 3:41 pm
de fagarasa176
Catre "noi" nu se poate, sumtem doar niste umili utilizatori ai forumului SAGA
In schimb puteti trasmite pe mail arhiva impreuna cu descrierea detaliata a problemei pe e'mail la [email protected]
Manual SAGA scrie:Există două situaţii posibile:
1.Aveţi un cont de mail care suportă protocolul POP de transmitere a mesajelor de mail şi utilizaţi un client de mail (Outlook Expres, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, The Bat!, Eudora, Pegasus, etc.)
2.Aveţi un cont de mail web-based (webmail), deschis pe site-uri specializate (Yahoo!, Hotmail, etc) care vă permit primirea, citirea şi transmiterea mesajelor de mail numai prin intermediul browserului dumneavoastră de internet.


Pentru ambele situaţii, înainte de a iniţia transmiterea datelor la serviciul de suport pentru depanarea lor, trebuie să efectuaţi o salvare a datelor deteriorate.


Transmiterea lor se face astfel:
Pentru cazul 1.
În ecranul funcţional apelat prin opţiunea Intreţinere BD, alegeţi pagina Restaurare.
În lista cu arhivele create vă poziţionaţi pe arhiva pe care tocmai aţi creat-o şi apăsaţi butonul (Transmite arhiva prin mail [email protected])
La apăsarea acestui buton va fi lansat clientul de mail, utilizat implicit în sistem. Acesta va fi lansat în modul creare mesaj, având deja completat câmpul destinatar, fişierul arhivă va fi ataşat la mesaj, la subiect va fi înscris textul "Baza de date cu erori - SAGA C.", iar în corpul mesajului deja este completat textul "Scrie aici detalii despre problemele apărute".
Tot ceea ce vă mai rămâne de făcut este ca dumneavoastră să înscrieţi datele dumneavoastră de utilizator în corpul mesajului, să descrieţi cât mai explicit problemele care v-au determinat să trimiteţi baza de date la depanat şi când aţi terminat să apăsaţi butonul de trimitere a mesajului,


Pentru cazul 2.
În acest caz, apăsarea butonului de trimitere prin mail nu este necesară, întrucât programul nu poate genera mesaj de mail pe conturi de webmail.
Paşii pentru trimiterea bazei de date sunt:
1.Vă logaţi la adresa dvs de mail şi odată autentificaţi, compuneţi un mesaj nou
2.La adresa de mail a destinatarului completaţi [email protected]
3.La subiect "Baza de date cu erori - SAGA C"
4.În corpul mesajului datele de indentificare ca utilizator şi detalii despre problemele care v-au determinat să trimiteţi baza de date la depanat.
5.Apăsaţi butonul care vă permite ataşarea de fişiere şi selectaţi din locaţia în care se salvează datele (...\SAGA C.3.0\salv_bd\cod_firmă) de pe discul dumneavoastră arhiva creată.
6.După ce se termină procesul de ataşare a fişierelor, apăsaţi butonul de trimitere a mesajului.


ATENŢIE!
După trimiterea bazei de date la depanat vă recomandăm să nu mai operaţi date la societatea pentru care aţi solicitat depanarea datelor. Vă recomandăm aceasta datorită faptului că după depanare veţi primi o arhivă cu datele reparate pe care va trebui să o restauraţi şi toate operaţiile introduse în intervalul de timp cuprins între momentul trimiterii datelor la depanat şi primirea/restaurarea arhivei cu datele depanate se vor pierde irevocabil.


La primirea datelor depanate, pe mail, rămâne ca dumneavoastră să salvaţi arhiva primită într-o locatie şi să faceţi restaurarea (butonul Restaurare din alta locatie) , fie o salvaţi în folderul în care se găsesc salvările efectuate pentru societatea a cărui date au fost trimise la depanat şi să o restauraţi apelând la butonul Restaurare arhiva selectata.

Re: arhiva saga

Scris: Mie Sep 21, 2016 5:13 pm
de balazse
Pentru LudusanuV
Si totusi ce nereguli exista?

Re: arhiva saga

Scris: Mie Sep 21, 2016 6:43 pm
de ludusanuv
In jurnalul de cumparari apar cateva facturi din 2013,2014 ca neachitate,dar in RC sunt platite,o factura de la Partener din 08.04.2016 nu se evidentiaza in Situatie Furnizori.
Va multumesc pentru atentie
Ludusanu Valeriu

Re: arhiva saga

Scris: Mie Sep 21, 2016 7:04 pm
de balazse
Verifica daca in registrul de casa (sper ca asta inseamna RC) apare completat coloana "TVA I/P".
Referitor la factura din 08.04.2016 verifica perioada, adica sa fie cel putin pe de la 01.04.2016 pana la zi, precum verifica ca la intrari codul furnizor sa coincida cu codul din situatie furnizor.

Re: arhiva saga

Scris: Mie Sep 21, 2016 7:16 pm
de ludusanuv
la o pozitie nu apare TVA I/P CE POT FACE

Re: arhiva saga

Scris: Mie Sep 21, 2016 7:19 pm
de ludusanuv
Referitor la Partener intr-adevar era trecut alt cod.
Nu stiu cum sa fac cu TVA I/P

Re: arhiva saga

Scris: Mie Sep 21, 2016 8:22 pm
de balazse
Eu as avea o solutie, dar nu neaparat una usoara si cel mai corect.
1. Faci o salvare de baza de date.
2. Mergi la "fisiere" -> "plan de cont" si introduci contul "401.99999" cu denumire "Reglare".
3. Mergi la "operatii" -> "articole contabile" si cauti acea plata la care nu apare completat "TVA I/P" si modifici contul 401.xxxxx in 401.99999.
4. Copiezi si lipesti inregistrarea modificata si din valoare pozitiva modifici in valoare negativa, doar ca la data sa treci 01.08.2016.
5. Intrii la registru de casa pe 01.08.2016 si inregistrezi plata pe furnizorul 401.xxxxx.
In mod normal ar trebui sa se inchida.
Daca totusi nu functioneaza poti face o restaurare, deoarece anterior ai facut o salvare de baza de date.

La restul inregistrarilor unde apare completat "TVA I/P", din pacate trebuie sa contactezi echipa Saga, doar la o verificare amanuntita iti pot spune cum s-ar putea rezolva.