Pagina 1 din 1

Preluare automata date clienti/furnizori

Scris: Joi Ian 05, 2017 8:52 am
de curtaa344
Buna ziua,
De unde (din care baza de date) se face preluarea automata a informatiilor referitoare la datele clientilor/furnizorilor?
Intreb asta pentru ca firma noastra si-a schimbat la inceputul lunii decembrie 2016 denumirea si sediul, dar clientii si furnizorii nostri cand ne cauta preiau tot vechile date.
Mentionez ca la o cautare pe site-ul ANAF sau ONRC apar datele corecte (actualizate).
Multumesc!

Re: Preluare automata date clienti/furnizori

Scris: Joi Ian 05, 2017 11:52 am
de tomac
Dați mail direct la SAGA cu această problemă. Datele se preiau de pe ANAF, dar se preiau cu prioritate datele despre firmele noi sau despre starea TVA. Indicați în mail datele firmei.

Re: Preluare automata date clienti/furnizori

Scris: Joi Ian 05, 2017 2:20 pm
de curtaa344
Va multumesc pentru raspuns.
Eu nu stiam unde se face interogarea bazei de date (ANAF sau ONRC). Nu numai Saga aduce datele vechi, ci si alte programe de contabilitate. Deci problema cred ca e baza de date ANAF.