Situatie cont furnizor denaturata
Scris: Mie Iun 28, 2017 9:35 am
Buna ziua,
Am o mica problema cu situatia unui cont de furnizor ,, Electrica ''. In fisa contului apare soldul corect, insa in ,,situatie furnizori '' imi apare soldul denaturat incepand cu data de 01.01.2010 ( data la care am inceput sa lucram in programul Saga ). I-am dat ,,verificare '' si ,,reglare'' din situatie furnizori, insa nu pot sa reglez situatia. Totul a inceput in luna mai 2017 cand am avut o plata dublata catre Electrica pe care am pus-o pe ct 409, dupa care, in momentul in care au venit facturile lunii urmatoare , iunie 2017, am inchis plata dublata care era inregistrata in contul 409. De-alungul timpului au venit pe Electrica multe facturi storno ( cu reglari facute de catre furnizor ) pe care am avut grija sa le inchid cu facturile urmatoare care au venit. Insa cu plata dublata din mai 2017, s-a denaturat soldul din ,,situatie furnizori'' si nu stiu cum sa il fac sa arate din nou situatia corecta.
De obicei, la ceilalti furnizori cand intram pe situatie furnizori si dadeam verificare si reglare , situatia se corecta. Multumesc !
Am o mica problema cu situatia unui cont de furnizor ,, Electrica ''. In fisa contului apare soldul corect, insa in ,,situatie furnizori '' imi apare soldul denaturat incepand cu data de 01.01.2010 ( data la care am inceput sa lucram in programul Saga ). I-am dat ,,verificare '' si ,,reglare'' din situatie furnizori, insa nu pot sa reglez situatia. Totul a inceput in luna mai 2017 cand am avut o plata dublata catre Electrica pe care am pus-o pe ct 409, dupa care, in momentul in care au venit facturile lunii urmatoare , iunie 2017, am inchis plata dublata care era inregistrata in contul 409. De-alungul timpului au venit pe Electrica multe facturi storno ( cu reglari facute de catre furnizor ) pe care am avut grija sa le inchid cu facturile urmatoare care au venit. Insa cu plata dublata din mai 2017, s-a denaturat soldul din ,,situatie furnizori'' si nu stiu cum sa il fac sa arate din nou situatia corecta.
De obicei, la ceilalti furnizori cand intram pe situatie furnizori si dadeam verificare si reglare , situatia se corecta. Multumesc !