Pagina 1 din 1

clienti neincasati

Scris: Lun Ian 15, 2018 9:41 pm
de bozdoga
Buna seara. Daca la 31.12.2017 am clienti neincasati foare vechi – care nu vor mai fi incasati-(unii de peste 10 ani) dar nu pot demonstra (in scris) ca s-au luat toate masurile legale pentru incasarea acestora ( confirmare sold, notificari, somatii), pot ca in urma unei decizii a administratorului sa scot din gestiune aceste creante, inregistrandu-le pe cheltuieli nedeductibile?

Re: clienti neincasati

Scris: Lun Ian 15, 2018 9:45 pm
de cernatv
De ce nu?

Re: clienti neincasati

Scris: Lun Ian 15, 2018 9:57 pm
de bozdoga
Asa ma gandeam si eu, sa-i scot din gestiune.
Singura retinere este legata de faptul ca nu pot dovedi (in scris ) ca s-au luat toate masurile legale pentru incasarea acestora ( confirmare sold, notificari, somatii).

Re: clienti neincasati

Scris: Lun Ian 15, 2018 10:01 pm
de cernatv
Societatea îşi asumă asta prin faptul că nu sunt cheltuieli deductibile.

Re: clienti neincasati

Scris: Lun Ian 15, 2018 10:07 pm
de bozdoga
Aveti perfecta dreptate. Sper ca la un eventual control sa nu fie data vre-o amenda din acest motiv.

Re: clienti neincasati

Scris: Lun Ian 15, 2018 10:16 pm
de bozdoga
Oare in cazul clientilor foarte vechi (peste 10 ani) pe care îi scot din gestiune la 31.12.2017, cu care nu am purtat nicio comunicare, negociere (in scris) mai este nevoie sa le comunic in scris ca i-am scos din gestiune incepand cu 31.12.2017? Stiu ca legea asa zice, dar creantele sunt atat de vechi....

Re: clienti neincasati

Scris: Lun Ian 15, 2018 10:28 pm
de cernatv
Există termenul de prescripţie de 3 ani.

Re: clienti neincasati

Scris: Lun Ian 15, 2018 10:32 pm
de bozdoga
Deci, considerati ca nu mai trebuie sa comunic in scris clientilor a caror creante sunt prescrise ca i-am scos din gestiune?