Pagina 1 din 1

Firma in insolventa

Scris: Mie Feb 07, 2018 11:52 am
de garbaceab
Buna ziua, un sfat va rog ...una bucata firma in insolventa,una bucata firma nou infiintata.Firma in insolventa isi continua activitatea de constructii ,materialele sunt cumparate pe firma noua pentru ca furnizorul nu mai vrea sa dea materiale firmei in insolventa .....ce fac? Cum fac ? cum e legal ? Firma in insolventa emite factura pentru lucrari cu materialele in firma cea noua !! Va rog un sfat ,am vorbit cu patronul ca nu este deloc pe calea cea buna asa! Multumesc!!

Re: Firma in insolventa

Scris: Joi Feb 15, 2018 11:29 am
de tironm157
Buna ziua , daca am inteles eu bine firma in insolventa isi continua activitatea ? in ce baza ? are un plan aprobat de creditori si publicat in BIP ? daca da , administratorul judiciar trebuia va va comunice acest lucru si sa incheie un contract intre firma aflata in insolventa si cea noua pasul 1
pasul 2 materialele cumparate pe firma noua se factureaza pe firma in insolventa ,
pasul 3 consumul de materiale +angajati de pe firma in insolventa are obigatia de a face devizul pe lucrari executate , sa factureze si sa incaseze clientul.
pasul 4 administratorul judiciar este instiintat de administratorul societatii care nu este decazut din drepepturi prin sentinta judecatoreasca cum are de gand sa utilizeze mani incasati de la client ,
pasul 5 administratorul judiciar aproba efectuarea platilor -a activitatim curente inclusiv ce au de plata la ANAF , onorarul administratorului judiciar si din suma care ramane se achita restantele conform planului de reorganizare cu procentele din el , acest tabel trebuia sa va fie comunicat , cu stima

Re: Firma in insolventa

Scris: Sâm Feb 17, 2018 6:56 pm
de garbaceab
Va multumesc pentru timpul acordat! si sfat!

Re: Firma in insolventa

Scris: Mie Oct 10, 2018 10:37 am
de costachet982
buna ziua
as dori niste info pe tema insolventei, din pacate ma lovesc si eu ptr prima data de asa ceva si nu stiu , practic efectele , pasi.
teoretic stiu dar am inteles ca sunt diferente
dupa ce se decide in instanta insolventa si se atribuie un administrator, eu , in cadrul firmei , ce pot face , ca salariat,
merg eu cu decizia jud la anaf sa anunt intrarea in insolventa ?
depun si alte acte la anaf ?
vin cei de la anaf in control?
predau actele firmei ce administreaza insolventa?
firma nu mai are activitate si nici multe bunuri de valorificat, banuiesc ca se va trece la declararea falimentului...cum se ajunge acolo, cine cere ?
ca salariati sunt doar eu( contabilul) cu part time si o salariata cu cim suspendat ptr crestere copil