Verificare furnizor/client

Intrebari - raspunsuri diverse despre programele SAGA
Mesaj
Autor
tobosv790
Mesaje: 2270
Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 pm
Localitate: Locuinta mea de vara (si nu numai) e... la tara

Verificare furnizor/client

#1 Mesaj de tobosv790 » Lun Iul 09, 2018 8:27 pm

Buna seara. Am actualizat cu ultima varianta (cea din 04.07.2018). Incerc sa verific un furnizor sau toti furnizorii si primesc urmatorul mesaj:"Unhandled Structured Exception
ErrorNo 1429
Message: OLE IDispatch exception code 0 from msxmi3.dll: Access is denied
....
User Value
Details: OLE IDispatch exception code 0 from msxmi3.dll: Access is denied
Procedure:getinfotert
LineNo 0 2059"

La fel imi face/imi da mesaj si la "verificare client" in ecranul "Clienti"
Ce poate fi?
Am scris la firma si mi-au raspuns:
"Va rugam sa verificati daca functioneaza logarea pe site-ul nostru http://www.sagasoft.ro, folosind ca si browser Internet Explorer.

De asemenea, este necesar sa intalati programul Microsoft XML Parser 3.0 SP7 accesand linkul de mai jos: http://www.sagasoft.ro/linkuri.php .

O problema poate fi antivirus-ul/firewall-ul. Va recomandam sa completati executabilul programului Saga ("sc.exe") in lista de exceptii a aplicatiilor antivirus si firewall astfel incat acestea sa nu blocheze accesul aplicatiei Saga.

De asemenea, va rugam sa rulati programul cu drepturi de administrator (Click dreapta pe iconita Saga >> Run as administrator"



Am incercat TOT ce mi-au zis. Primesc acelasi mesaj. Mentionez ca am reusit sa instalez programul (am vazut pe FORUM ca alti utilizatori au probleme). Dar nu cu "actualizare automata" ci introducand manual codurile de acces luate de pe site (pe care am intrat cu Internet Explorer) si a mers.
La fel ca mai sus imi face si in declaratia 394 la" Verifica totii tertii preluati...". Asa ca dati-mi va rog si mie o solutie! Multumesc frumos!

Avatar utilizator
balazse
Mesaje: 21308
Membru din: Joi Iun 19, 2008 11:00 pm
Localitate: Satu Mare

Re: Verificare furnizor/client

#2 Mesaj de balazse » Mar Iul 10, 2018 6:36 am

Inseamna ca ceva inca blocheaza accesul programului la site.
Totusi ce fel de windows folosesti si unde ai instalat programul?

tobosv790
Mesaje: 2270
Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 pm
Localitate: Locuinta mea de vara (si nu numai) e... la tara

Re: Verificare furnizor/client

#3 Mesaj de tobosv790 » Mar Iul 10, 2018 7:33 am

Windows 10 Ultimate si programul este instalat pe partitia E a laptopului ca si pana acum.

tobosv790
Mesaje: 2270
Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 pm
Localitate: Locuinta mea de vara (si nu numai) e... la tara

Re: Verificare furnizor/client

#4 Mesaj de tobosv790 » Mar Iul 10, 2018 7:55 am

Am incercat TOT. Am oprit inclusiv antivirusul. Imi da acelasi mesaj.

tobosv790
Mesaje: 2270
Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 pm
Localitate: Locuinta mea de vara (si nu numai) e... la tara

Re: Verificare furnizor/client

#5 Mesaj de tobosv790 » Mar Iul 10, 2018 2:17 pm

Poate a mai trecut cineva prin aceeasi situatie si imi poate spue cu s-a rezovat?...

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 22380
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

Re: Verificare furnizor/client

#6 Mesaj de tomac » Mar Iul 10, 2018 5:47 pm

Windows 10 Ultimate?! E Windows legal, cu licență?
Eu știu doar de Windows 10 Home, Pro și Entreprise. https://www.microsoft.com/ro-ro/windows/compare
Eu am Windows 10 Pro.
Am AVIRA Pro ca antivirus.
Nu am avut niciodată probleme de acest gen.
Cu Kaspersky - licență plătită am avut probleme în primele 40 de zile ale licenței așa că am renunțat a-l mai utiliza.
Eu cred că e o problemă de antivirus.
Dacă aveți timp dezinstalați Kaspersky (temporar). Folosiți doar Windows Defender sau instalați AVIRA. NU instalați AVG sau AVAST. Re-instalați Kaspersky după ce testați ceea ce nu vă funcționează acum.
Încercați accesarea siteului, verificarea terților, etc. Dacă vă funcționează e de la antivirus. Dacă tot nu vă funcționează Dacă aveți licență dați mai la suport la Kaspersky.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Imagine

tobosv790
Mesaje: 2270
Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 pm
Localitate: Locuinta mea de vara (si nu numai) e... la tara

Re: Verificare furnizor/client

#7 Mesaj de tobosv790 » Mar Iul 10, 2018 6:42 pm

Windows 7 Ultimate (fara...). SCUZE.
Ultima oară modificat Mar Iul 10, 2018 7:09 pm de către tobosv790, modificat 1 dată în total.

tobosv790
Mesaje: 2270
Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 pm
Localitate: Locuinta mea de vara (si nu numai) e... la tara

Re: Verificare furnizor/client

#8 Mesaj de tobosv790 » Mar Iul 10, 2018 7:03 pm

Merge acum. A aparut actualizarea. Multumesc Dlui Mihai Popescu ,de la firma , pentru ajutor,rabdare si intelegere.

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 22380
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

Re: Verificare furnizor/client

#9 Mesaj de tomac » Mar Iul 10, 2018 7:16 pm

Actualizarea face verificare direct pe https.
Tot de la Kaspersky era :)
Bloca traficul pe http.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Imagine

tobosv790
Mesaje: 2270
Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 pm
Localitate: Locuinta mea de vara (si nu numai) e... la tara

Re: Verificare furnizor/client

#10 Mesaj de tobosv790 » Mar Iul 10, 2018 7:21 pm

Sunt convins de asta. Am pus pauza la Kaspersky pentru a reactualiza (actualizarea automata tot nu merge). Si merge. Dar inainte nu mergea de nicio culoare. Nu stiu ce a facut Dl.Popescu dar a facut bine. MERGE.

Scrie răspuns