Verificare furnizor/client
Scris: Lun Iul 09, 2018 9:27 pm
Buna seara. Am actualizat cu ultima varianta (cea din 04.07.2018). Incerc sa verific un furnizor sau toti furnizorii si primesc urmatorul mesaj:"Unhandled Structured Exception
ErrorNo 1429
Message: OLE IDispatch exception code 0 from msxmi3.dll: Access is denied
....
User Value
Details: OLE IDispatch exception code 0 from msxmi3.dll: Access is denied
Procedure:getinfotert
LineNo 0 2059"
La fel imi face/imi da mesaj si la "verificare client" in ecranul "Clienti"
Ce poate fi?
Am scris la firma si mi-au raspuns:
"Va rugam sa verificati daca functioneaza logarea pe site-ul nostru http://www.sagasoft.ro, folosind ca si browser Internet Explorer.
De asemenea, este necesar sa intalati programul Microsoft XML Parser 3.0 SP7 accesand linkul de mai jos: http://www.sagasoft.ro/linkuri.php .
O problema poate fi antivirus-ul/firewall-ul. Va recomandam sa completati executabilul programului Saga ("sc.exe") in lista de exceptii a aplicatiilor antivirus si firewall astfel incat acestea sa nu blocheze accesul aplicatiei Saga.
De asemenea, va rugam sa rulati programul cu drepturi de administrator (Click dreapta pe iconita Saga >> Run as administrator"
Am incercat TOT ce mi-au zis. Primesc acelasi mesaj. Mentionez ca am reusit sa instalez programul (am vazut pe FORUM ca alti utilizatori au probleme). Dar nu cu "actualizare automata" ci introducand manual codurile de acces luate de pe site (pe care am intrat cu Internet Explorer) si a mers.
La fel ca mai sus imi face si in declaratia 394 la" Verifica totii tertii preluati...". Asa ca dati-mi va rog si mie o solutie! Multumesc frumos!
ErrorNo 1429
Message: OLE IDispatch exception code 0 from msxmi3.dll: Access is denied
....
User Value
Details: OLE IDispatch exception code 0 from msxmi3.dll: Access is denied
Procedure:getinfotert
LineNo 0 2059"
La fel imi face/imi da mesaj si la "verificare client" in ecranul "Clienti"
Ce poate fi?
Am scris la firma si mi-au raspuns:
"Va rugam sa verificati daca functioneaza logarea pe site-ul nostru http://www.sagasoft.ro, folosind ca si browser Internet Explorer.
De asemenea, este necesar sa intalati programul Microsoft XML Parser 3.0 SP7 accesand linkul de mai jos: http://www.sagasoft.ro/linkuri.php .
O problema poate fi antivirus-ul/firewall-ul. Va recomandam sa completati executabilul programului Saga ("sc.exe") in lista de exceptii a aplicatiilor antivirus si firewall astfel incat acestea sa nu blocheze accesul aplicatiei Saga.
De asemenea, va rugam sa rulati programul cu drepturi de administrator (Click dreapta pe iconita Saga >> Run as administrator"
Am incercat TOT ce mi-au zis. Primesc acelasi mesaj. Mentionez ca am reusit sa instalez programul (am vazut pe FORUM ca alti utilizatori au probleme). Dar nu cu "actualizare automata" ci introducand manual codurile de acces luate de pe site (pe care am intrat cu Internet Explorer) si a mers.
La fel ca mai sus imi face si in declaratia 394 la" Verifica totii tertii preluati...". Asa ca dati-mi va rog si mie o solutie! Multumesc frumos!