Pagina 1 din 1

Tva anulat din oficiu

Scris: Mie Aug 21, 2019 8:17 pm
de andrein63
Buna,
Unei societati i-a fost anulat din oficiu codul de tva conf. art.316 alin.11 lit.e ( a depus decont de tva pe 0 doua trimestre consecutive). Anularea s-a inscris in registru incepand cu data de 01.08.2019, iar decizia nu a primit-o inca, probabil in decursul lunii august.
1. Pana cand trebuie sa trimita ultimul decont de tva 300 si decl.394 - 25 septembrie?
2. Trebuie sa ajusteze Tva la stocul de marfa? In Codul fiscal , in Norme la pct. 78 alin 9 scrie asa:""(9) În cazul persoanelor impozabile a căror înregistrare în scopuri de TVA a fost anulată de organele fiscale competente, conform art. 316 alin. (11) lit. a) - e) și h) din Codul fiscal, nu se fac ajustări ale taxei aferente serviciilor neutilizate, bunurilor de natura stocurilor, activelor corporale fixe în curs de execuție, prevăzute la alin. (1), fiind supuse obligației de plată a TVA colectate conform art. 11 alin. (6) și (8) din Codul fiscal."
Multumesc

Re: Tva anulat din oficiu

Scris: Joi Aug 22, 2019 3:21 pm
de pinteae
1. 25 august - Decont lunar pentru luna iulie;
2. Nu.

Re: Tva anulat din oficiu

Scris: Joi Aug 22, 2019 7:36 pm
de andrein63
Multumesc,
Eu am citit in CF ca termenul de depunere pentru dec.300 este data de 25 a lunii urmatoare celei in care a fost comunicata decizia privind anularea din oficiu.
Pe mai departe depun decl. 311 in lunile in care am vanzare, dar declaratia 394 mai trebuie sa o depun?

Re: Tva anulat din oficiu

Scris: Lun Sep 02, 2019 2:18 pm
de tomac
D394 se depune odată cu D300. După anularea codului de TVA după ultimul decont nu mai ai la ce să depui 394. Se depune doar 311.

Re: Tva anulat din oficiu

Scris: Vin Feb 23, 2024 2:49 pm
de robut
Buna ziua,
am primit in 29 ianuarie decizia pentru anularea din oficiu a inregistrarii in scopuri de tva pentru 2 trimestre consecutive in care nu au fost evidentiate operatiuni. Ultimul decont de tva l-am depus pe 25 ianuarie avand tva de recuperat. Suma o voi inregistra in cont 4482 dar ma intereseaza daca mai am vreo obligatie declarativa in conditiile in care societate nu va mai desfasura activitate din care sa rezulte cheltuieli sau venituri de inregistrat.
Multumesc anticipat.

Re: Tva anulat din oficiu

Scris: Sâm Feb 24, 2024 11:53 am
de raducanum991
Buna ziua, in dec mi s-a anulat tva din oficiu. Ce setare fac la factura sa nu mai imi apara ro -in fata cui?

Pana acum am listat-o asa si am sters-o cu corectorul.( atat s-a putut :) ) dar acum tb s-o dau in e factura .

am dat la configurari societati - anulare cod tva , cu data deciziei, dar imi apare suma pe factura cu tva , chiar daca pe factura nu mai apare tva -ul.

in e-factura apare mesajul:
[BR-S-02]-An Invoice that contains an Invoice line (BG-25) where the Invoiced item VAT category code (BT-151) is "Standard rated" shall contain the Seller VAT Identifier (BT-31), the Seller tax registration identifier (BT-32) and/or the Seller tax representative VAT identifier (BT-63).
[BR-RO-065]-Identificatorul de înregistrare fiscala a Vanzatorului (BT-32) si/sau Identificatorul de TVA al Vanzatorului (BT-31) si/sau Identificatorul de TVA al reprezentantului fiscal al Vanzatorului (BT-63) trebuie sa fie înscris.
#The Seller tax registration identifier (BT-32) and/or the Seller VAT identifier (BT-31) and/or the Seller tax representative VAT identifier (BT-63) shall be present.

Re: Tva anulat din oficiu

Scris: Vin Mar 01, 2024 6:23 pm
de tomac
Întrebați la ANAF despre e-Factura. Pentru că, până acum, nu au clarificat cum se procedează în acest caz.