Pagina 1 din 1
e factura
Scris: Joi Noi 17, 2022 12:45 pm
de soras410
Buna,
Este prima factura care trebuie sa o transmit pe e factura. Cand dau generare cod SPV nu primesc acest cod. Am telefonat la cei de la saga si mi-au zis sa ma inregistrez pe ro factura. Eu sunt inregistrata cu certificatul digital deoarece depun declaratiile. Cum ar trebui sa procedez pentru ca nu vreau sa ma inregistrez in registrul ro factura.
Multumesc
Re: e factura
Scris: Joi Noi 17, 2022 2:21 pm
de pomparaus
Cand soliciti generare cod SPV ai tokenul introdus in calculator, nu?!
Re: e factura
Scris: Joi Noi 17, 2022 3:28 pm
de soras410
Da
Re: e factura
Scris: Joi Noi 17, 2022 3:37 pm
de soras410
Mesajul este urmatorul: certificatul nu este configurat pentru transmitere E Factura
Re: e factura
Scris: Joi Noi 17, 2022 4:40 pm
de balazse
Precis ca cei de la Saga ti-au sugerat sa te inregistrezi "pe ro factura"?
Ai acces la SPV pentru firma in cauza? Daca nu, atunci nici nu poti trimite e-factura.
Re: e factura
Scris: Joi Noi 17, 2022 4:50 pm
de soras410
Da.Deoun declaratii cu acest certificat
Re: e factura
Scris: Joi Noi 17, 2022 4:54 pm
de soras410
In SPV ma autentific cu acest certificat pt extrasele de trezorerie. Nu stiu daca trebuie sa mai fac ceva
Re: e factura
Scris: Joi Noi 17, 2022 5:03 pm
de balazse
Nu are importanta ca depui declaratii pentru acea firma.
Esti sau nu inrolat in SPV pentru firma in cauza?
Cand te-ai logat in SPV si mergi la "factura electronica" -> la "CIF factura" poti sa elegi CIF-ul firmei in cauza?
Daca da, si de acolo poti transmite factura electronica.
Re: e factura
Scris: Joi Noi 17, 2022 5:21 pm
de soras410
Da, am inteles, trebuie sa ma inrolez in SPV pt.firma respectiva. Multumesc.
Re: e factura
Scris: Joi Feb 23, 2023 3:08 pm
de maldarl
Buna ziua,
As dori sa trimit prin e-factura din Saga si generez cod raspunsul fiind ca este codul expitat si nu mai genereaza altul.
Mentionez: CUI inregistrat in SPV. Depus 084. Ce mai pot face? Stik conectat.
Multúmesc !
Re: e factura
Scris: Vin Feb 24, 2023 1:22 pm
de septimiuv
În ecranul e-Facturi, în partea dreaptă jos, apasă butonul „Anulare conexiune cu SPV” și apoi reintră în ecran pentru a putea regenera cod de acces.