Pagina 1 din 1

Refacere Contabilitate

Scris: Mar Sep 05, 2023 7:06 pm
de mihuta202
Am o speta cu care nu m-am mai confruntat


Am 1 client, fostul Contabil, pe baza datelor prezentate a depus Decl.100 pe 0 si Bilant de Inactivitate. Acuma imi apare clientul cu Facturi de Anul trecut de 125.000 de Lei si extrasele de Cont .


Ce fac in cazul asta

1. las asa?

sau

2. Refac toate declaratiile la zi ?


Fiind depusa Declaratia de Inactivitate, cum fac cu Bilantul - Il depun fizic sau ... ????


Daca sunt ceva sume de platit, le va plati la zi ...


Multumesc

Re: Refacere Contabilitate

Scris: Mar Sep 05, 2023 8:03 pm
de gheorghei642
1. Inregistrati in evidenta contabila documentele justificative ( intrari, iesiri, extrase de cont bancare, etc.);
Documentele aferente intrarilor/iesiriloresirile le operati cu data la care ati intrat in posesie iar la col. "Data document" veti pune data emiterii documentului de intrari/iesiri, dupa caz;
2. Efectuati inchiderea conturilor;
3. Generati si transmiteti declaratia rectificativa D710 (D100) corespunzator tipului de impozit aferentei perioadei/perioadelor de raportare;
4. Generati situatia financiara anuala si trasmiteti in sistem;
5. Efectuati platile obligatiilor bugetare.