Pagina 1 din 1

Inregistrare eronata registru de casa

Scris: Mar Mar 05, 2024 6:10 pm
de prundeanuv
BUNA SEARA.
Am facut o inregistrare gresita,din graba/neatentie .
4111-5311, in loc de 5311-4111.
In partea dreapta mi-au aparut facturile,am bifat facura/facturile care s-a(u) incasat.

Cand am realizat greseala am sters inregistrarea, am introdus corect dar factura / facurile afectate de eroare nu mai apar (pesemne figureaza ca incasate) cu toate ca in fisa client ele apar ca neincasate.
Undeva a ramas inregistrata aceasta ''gogomanie'' si nu reusesc neam sa-i dau de cap.
Ce e de facut - fara restaurare (s-a lucrat mult in ziua respectiva si nu s-a salvat) ?

Multumesc!

Re: Inregistrare eronata registru de casa

Scris: Mar Mar 05, 2024 6:32 pm
de pomparaus
Ai mai postat si ti-am raspuns eu, pozitioneaza-te pe factura cu pricina , devalideaz-o si intra pe ea cu modifica, treci cu tab-ul peste ea si valideaz-o din nou.

Re: Inregistrare eronata registru de casa

Scris: Mar Mar 05, 2024 6:35 pm
de prundeanuv
fiind un topic mai vechi am zis ca poate nu mai e chair asa vizibil. AM vazut mesajele tale la postul meu . Multumesc

Re: Inregistrare eronata registru de casa

Scris: Mie Mar 13, 2024 7:04 pm
de fetescui
Buna, sunt noua in Saga. Am patit si eu o chestie asemanatoare dar la banca. Am devalidat, dar degeaba, cind validez factura apare tot incasata si nu este. Ramine undeva agatata incasarea respectiva
ma puteti ajuta cu rezolvarea?

Re: Inregistrare eronata registru de casa

Scris: Mie Mar 13, 2024 7:46 pm
de herganiec
devalidați factura... o validați apoi și va fii neachitată.

Re: Inregistrare eronata registru de casa

Scris: Mie Mar 13, 2024 10:58 pm
de fetescui
am incercat si nu merge. Tot incasata apare. Ramine ceva agatat.

Re: Inregistrare eronata registru de casa

Scris: Joi Mar 14, 2024 7:03 am
de balazse
Pentru FetescuI
Stersi incasarea, mergi la "situatie clienti" -> te pozitionezi pe clientul in cauza -> mergi in fila cu facturie -> te pozitionezi pe factura in cauza -> corectezi coloana "neachitat la zi".
Sa ne zici daca s-a rezolvat.