Buna ziua
Problema cu care ma confrunt este urmatoarea:
Magazinul X cumpara si vinde articole IT
Aceste articole sunt primite de la furnizori avand un Serial Number si o perioadda de garantie (specificate pe factura sau cel mai frecvent intr-o anexa a facturii)
Exista posibilitatea ca la receptie sa pot introduce seria fiecarui articol si perioada de garantie ?
Aceste aspecte sunt foarte importante in cazul in care apare o problema in garantie si articolul trebuie returnat. Cautarea este manuala si consumatoare de timp.
Ar fi super daca seriile s-ar atasa de articolul receptionat in asa fel incat sa poata fi preluate si la intocmirea facturii catre client.
Am incercat o varianta de compromis sa introduc seriile in campul "Informatii suplimentare" generand cate o linie pentru fiecare articol (De ex. 5 monitoare identice le-am introdus pe 5 linii cu seriile introduse ca si Informatii suplimentare) insa nu ajuta la nimic. Daca intru in Operatii/Intrari si dau cautare dupa un numar de serie nu se returneaza nimic.
Va multumesc
O zi frumoasa
Cum se tine evidenta seriilor marfurilor ?
Re: Cum se tine evidenta seriilor marfurilor ?
Aveti un buton "Serii" in meniul ecranului de jos, atat la intrari, cat si la iesiri.
- Fişiere ataşate
-
- Screenshot 2024-07-03 160636.png (86.59 KiB) Vizualizat de 228 ori
-
- Screenshot 2024-07-03 160441.png (69.96 KiB) Vizualizat de 228 ori