Pagina 1 din 1

Cum se tine evidenta seriilor marfurilor ?

Scris: Mie Iul 03, 2024 1:39 pm
de grozavm
Buna ziua
Problema cu care ma confrunt este urmatoarea:
Magazinul X cumpara si vinde articole IT
Aceste articole sunt primite de la furnizori avand un Serial Number si o perioadda de garantie (specificate pe factura sau cel mai frecvent intr-o anexa a facturii)
Exista posibilitatea ca la receptie sa pot introduce seria fiecarui articol si perioada de garantie ?
Aceste aspecte sunt foarte importante in cazul in care apare o problema in garantie si articolul trebuie returnat. Cautarea este manuala si consumatoare de timp.
Ar fi super daca seriile s-ar atasa de articolul receptionat in asa fel incat sa poata fi preluate si la intocmirea facturii catre client.

Am incercat o varianta de compromis sa introduc seriile in campul "Informatii suplimentare" generand cate o linie pentru fiecare articol (De ex. 5 monitoare identice le-am introdus pe 5 linii cu seriile introduse ca si Informatii suplimentare) insa nu ajuta la nimic. Daca intru in Operatii/Intrari si dau cautare dupa un numar de serie nu se returneaza nimic.

Va multumesc
O zi frumoasa

Re: Cum se tine evidenta seriilor marfurilor ?

Scris: Mie Iul 03, 2024 4:08 pm
de gugac
Aveti un buton "Serii" in meniul ecranului de jos, atat la intrari, cat si la iesiri.