Pagina 1 din 1

Carneteserii documente

Scris: Lun Sep 16, 2024 12:01 pm
de munteanua555
Bună ziua,

Pentru o societate care are 2 puncte de lucru, fiecare cu mai multe gestiuni, exista posibilitatea de a avea facturile
pt pct 1 seria A , cu numerotare cronologica si pt pct 2 , seria B -cu numerotare cronologică?
La fel și pt Avize , când se transferă marfă ( cont 482), precum și chitanțe.
Descărcarea de gestiune se face la nivel de companie, de punct de lucru, sau de gestiune?
Practic, dacă aș declara sediu cu activitate și 1 pct de lucru, as vrea sa pot aloca serii de documente primare pt fiecare punct și să se descarce/incarce gestiunea atasata acelui punct

Re: Carneteserii documente

Scris: Joi Sep 19, 2024 12:28 pm
de herganiec
nu este posibilitatea asta automat.

Re: Carneteserii documente

Scris: Sâm Sep 28, 2024 3:53 pm
de tomac
Seriile se alocă pe utilizator. Dacă aveți doi utilizatori distincți și le alocați serii diferite acelea se vor prelua în program în funcție de utilizatorul utilizat pentru operare.