Eroare de accesare

Intrebari - raspunsuri diverse despre programele SAGA
Mesaj
Autor
tircam124
Mesaje: 2
Membru din: Lun Noi 23, 2015 12:11 pm

Eroare de accesare

#1 Mesaj de tircam124 »

Bună ziua,

După actualizarea programului SAGA, am constatat că în versiunea SAGA C nu mai putem accesa simultan aplicația cu mai multe username-uri. Anterior, puteam folosi două username-uri, de exemplu, „Ion” și „Maria”, dar acum, dacă username-ul „Ion” este conectat, username-ul „Maria” nu mai poate intra.

Am discutat cu băieții de la server, iar ei ne-au confirmat că problema vine de la SAGA și că nu o pot rezolva din partea lor.

În schimb, în SAGA PS, accesul simultan funcționează fără probleme.
Ne puteți ajuta să remediem această situație pentru SAGA C?

Mulțumim!

Versiune 588

Avatar utilizator
balazse246
Mesaje: 1162
Membru din: Vin Sep 11, 2009 12:00 am

Re: Eroare de accesare

#2 Mesaj de balazse246 »

Poate ajuta cele discutate aici:
https://www.sagasoft.ro/forum/viewtopic.php?f=7&t=58570
Din cate am inteles, ca daca, conexiunea este pe rdp, remote access, atunci nu va functiona, vezi cele mentionate in licenta:
3.1.4. Nu este permisă utilizarea simultană a Programului, de către mai mulți utilizatori sau terți, în niciun mod, în cadrul conexiunilor de tip remote desktop software, indiferent de protocolul folosit (de ex. RDP, ICA, VNC, dar fără a se limita la acestea).
Sursa:
https://www.sagasoft.ro/conditii-licenta.php
Deci este posibil ca cei de la server vor trebui sa gaseasca o alta solutie de acces la baza de date.

ciucam288
Mesaje: 354
Membru din: Joi Iun 03, 2021 10:37 am

Re: Eroare de accesare

#3 Mesaj de ciucam288 »

folositi versiunea de luni sau marti (din backup).. pana lamuriti si testati noile conditii (si de licenta si tehnice)

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 27345
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

Re: Eroare de accesare

#4 Mesaj de tomac »

Condițiile de licențiere sunt de la început de an. Există mail în acest sens.
De atunci termenii și condițiile sunt pe site.
Trebuie licență pentru fiecare user ce accesează programul prin remote desktop. Și se actualizează programul pe server apoi se rezolvă cu acces prin rdp pentru fiecare user ce are licență.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

tircam124
Mesaje: 2
Membru din: Lun Noi 23, 2015 12:11 pm

Re: Eroare de accesare

#5 Mesaj de tircam124 »

Mulțumesc pentru răspunsuri

Scrie răspuns