REGES

Intrebari - raspunsuri diverse despre programele SAGA
Mesaj
Autor
gociue636
Mesaje: 325
Membru din: Mie Dec 14, 2016 2:01 pm

REGES

#1 Mesaj de gociue636 »

Pentru reges societati , parola si utilizator se ia de la itm ,sau daca ai semnatura electronica se face on line.multumesc

pomparaus
Mesaje: 4929
Membru din: Vin Iun 06, 2014 10:47 am

Re: REGES

#2 Mesaj de pomparaus »

Semnatura electronica e pt.Anaf nu pt.ITM. Soliciti parola de la ITM cand faci prima angajare. Sunt formulare speciale pentru solicitare parola ITM.

gheorghei642
Mesaje: 1075
Membru din: Lun Mai 10, 2010 12:00 am

Re: REGES

#3 Mesaj de gheorghei642 »

Ordin nr.1107 din 6 mai 2025 al ministrului muncii, familiei, tineretului si solidaritatii sociale - MO I Nr.430/9.V.2025, a fost aprobata Procedura de acces in vederea completarii, trasmterii si interogarii datelor in/din REGES-ONLINE.
..................................
15. Accesul angajatorilor la aplicaţia REGES-ONLINE se face individual, după cum urmează:
a) prin utilizarea identităţii digitale acordate de Autoritatea pentru Digitalizarea României, prin aplicaţia RoeID;
b) prin utilizarea unui certificat digital calificat, în condiţiile Legii nr. 214/2024;
c) prin obţinerea aprobării unei solicitări de activare a contului, până la obţinerea accesului conform lit. a) sau b), dar nu mai mult de 30 de zile, de la inspectoratul teritorial de muncă căruia i se adresează la ghişeu, în baza identificării vizuale şi verificării cărţii de identitate a solicitantului.La data intrarii in vigoare a Procedurii Semnătura electronică calificată produce aceleași efecte juridice ca semnătura olografă.[/b]
................
Mentiuni referitoare la perioada de tranzitie de la modul de transmitere a datelor in Registru cu utilizarea de fisiere "RVS" generate din Revisal la noul sistem informatic REGES-ONLINE

21. Angajatorii au obligaţia de a solicita accesul în Registru în termen de 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025.
22. În termen de 6 luni de la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025, angajatorii au obligaţia de a completa şi transmite în Registru toate elementele contractelor individuale de muncă active la data accesării Registrului, care nu se regăsesc în sistemul informatic care face obiectul soluţiei tehnice pentru transmiterea datelor în registru de către angajatori (Revisal), prevăzut de art. 10 din Hotărârea Guvernului nr. 905/2017.
23. Angajatorii care nu au înfiinţat şi transmis Registrul, conform Hotărârii Guvernului nr. 905/2017, până la data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 vor utiliza exclusiv REGES-ONLINE.
24. Angajatorii care au transmis date în Registru anterior datei intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 pot transmite în continuare fişiere generate din aplicaţia Revisal, atât online, cât şi la ghişeele inspectoratului teritorial de muncă, doar până la data înregistrării în platforma REGES-ONLINE, fără a depăşi termenul de 6 luni prevăzut la pct. 21.
25. La data intrării în vigoare a prezentei proceduri se sistează operaţiunile de eliberare a numelui de utilizator şi parolei pentru transmiterea fişierelor generate din aplicaţia Revisal şi serviciile de recuperare informaţii în vederea refacerii bazei de date Revisal, angajatorii având posibilitatea utilizării noului sistem REGES-ONLINE.
26. Indiferent de modul de transmitere a datelor în Registru de către angajatori, salariaţii vor putea obţine extrase din Registru în urma înrolării în REGES-ONLINE.

Scrie răspuns