Buna ziua,
in timpul migrarii la versiune client-sever, migrarea s-a oprit la "comut tabela IES_DET" si sta in acesta stare de 8 ore. Trebuie sa-l las mai mult? Am mai multe firme si este abia la prima firma.
Multumesc.
blocare in timpul migrarii la client - server
- balazse246
- Mesaje: 1212
- Membru din: Vin Sep 11, 2009 12:00 am
Re: blocare in timpul migrarii la client - server
Eu chiar nu mai inteleg, de anul trecut s-a tot zis ca trebuie comutat baza de date pe client-server.
Inainte de a te apuca de comutare, fa o copie de siguranta la program, iar daca apar probleme poti sa reincepi din nou.
Totusi ce sistem de operare folosesti? Ma gandesc ca cel putin Windows 10, asa-i?
Inainte de a te apuca de comutare, fa o copie de siguranta la program, iar daca apar probleme poti sa reincepi din nou.
Totusi ce sistem de operare folosesti? Ma gandesc ca cel putin Windows 10, asa-i?
Re: blocare in timpul migrarii la client - server
Salut, flosesc un windows 7, pe post de server si ne conectam la el prin remote desktop. am un program prin care fac back-ul la tot folderul saga in fiecare noapte. inainte sa incep migrarea catre versiunea client server, am facut update la versiunea 588 si saga a facut un back-up. Intrebarea mea e daca mai stau. prima firma are 2.89 Gb...
- balazse246
- Mesaje: 1212
- Membru din: Vin Sep 11, 2009 12:00 am
Re: blocare in timpul migrarii la client - server
Treci pe Windows 10 si incearca dupa aceea (Windows 7 deja de mult nu are suport Microsoft), sau cel mai bine pe Windows 11, ca la sfarsit de an si pentru W10 va expira suportul.
Re: blocare in timpul migrarii la client - server
am incercat cu windows 10 sau 11 si windows server. e o problema si nu-mi dau seama care. in remote, la versiuni mai recente de windows, se misca extrem de incet....are lag..
- balazse246
- Mesaje: 1212
- Membru din: Vin Sep 11, 2009 12:00 am
Re: blocare in timpul migrarii la client - server
Atunci Incearca sa faci comutarea la o firma mica.
Poate cele mentionate aici ajuta:
https://www.sagasoft.ro//linkuri.php
Daca nu, atunci trimite baza de date prin e-mail echipei Saga sa verifece situatia.
Poate cele mentionate aici ajuta:
https://www.sagasoft.ro//linkuri.php
Daca nu, atunci trimite baza de date prin e-mail echipei Saga sa verifece situatia.