Baza de date corupta dupa actualizare client server

Retea, baze de date, salvari, restaurari etc.
Mesaj
Autor
mateim853
Mesaje: 5
Membru din: Vin Aug 10, 2007 12:00 am

Baza de date corupta dupa actualizare client server

#1 Mesaj de mateim853 »

Bitdefender a blocat actualizarea 853 ,client server server in mijlocul actualizarii cu mesajul:" Saga are un comportament ransomware si incearca sa cripteze fisiere, si nu toate au putut fi restabilite automat". Nu mai pot deschide programul , apare mesaj: baza de date este corupta si se inchide. Bitdefender imi da o lista cu fisiere restabilite automat si una care necesita restabilire manuala. Ce pot sa fac? Multumesc.

ciucam288
Mesaje: 352
Membru din: Joi Iun 03, 2021 10:37 am

Re: Baza de date corupta dupa actualizare client server

#2 Mesaj de ciucam288 »

Nu stiu de cand utilizati dvs. Saga, dar regula de aur esta sa faceti backup inainte de orice manevre cu aplicatia, in special actualizarea la o alta versiune.
Deci: restaurati la versiunea veche. Dezactivati "programele antivirus". Reincercati actualizarea.
Alta varianta: Dezactivati "programele antivirus". Redenumiti folderul saga. Descarcati si instalati kit complet saga ultima versiune. Deschideti de mai multe ori saga (fara societati introduse). Copiati/mutati din saga cel vechi toate societatile/folderele 0001,0002,0003,samd. Deschideti saga si asteptati sa reindexeze. La deschiderea unei societati va da mesaj de actualizare a bazei de date. Introduceti codurile de activare si asteptati sa actualizeze bazele de date.
Legat de "antivirusi" exista destule descutii pe forum. Concluzia ca sunt inutile (cel putin pe un calculator cu rolul de server saga). Antivirusul din sistemul de operare Defender Antivirus e suficient. Sau daca folositi alte programe antivirus, Saga trebuie adugat la exceptii sa fie lasat in pace.
La multi ani ! Spor ! Si multe backup-uri !

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 27373
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

Re: Baza de date corupta dupa actualizare client server

#3 Mesaj de tomac »

Eu nu pricep cum de vă face Bitdefender așa ceva. Că eu am Bitdefender de vreo 6 ani și am firme unde e cel cu management dedicat prin consolă - special pentru mediul entreprise și nu am avut astfel de probleme. Și nu am adăugat în lista de permisiuni folderul SAGA. Cred că ați setat antivirusul să fie foarte agresiv la orice modificare de fișiere chiar dacă este una legitimă.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

Scrie răspuns