Pagina 1 din 1

Introducere balanta de verificare pentru o firma existenta in SAGA

Scris: Mar Mai 20, 2025 1:21 pm
de drigt
Buna ziua!
Va rog sa ma ajutati in legatura cu preluarea unei balante la luna decembrie 2023 pentru o firma existenta in Saga, dar pentru care in programul Saga s-au facut doar statele de salarii si declaratiile 112 si 100.
Mentionez ca, contabilitatea a fost tinuta in alt program, iar acum doresc preluarea contabilitatii in programul Saga.
Dar, avand in vedere ca in Saga s-au facut statele de salarii incepand cu luna iulie 2020 si pana in prezent, in momentul in care doresc sa introduc balanta de verificare la luna decembrie 2023 imi totalizeaza toate cheltuielile cu salariile avute in perioada de 5 ani.

Va multumesc anticipat pentru ajutor.

Re: Introducere balanta de verificare pentru o firma existenta in SAGA

Scris: Mar Mai 20, 2025 1:28 pm
de balazse246
Poate te ajuta:
https://www.sagasoft.ro//forum/viewtopic.php?f=6&t=59072

Re: Introducere balanta de verificare pentru o firma existenta in SAGA

Scris: Mar Mai 20, 2025 2:09 pm
de gheorghei642
1._In "Configurare societati "Adaugati o noua firma( pentru distingere la denumire sa aiba sufixul SRL sau S.R.L., dupa caz) iar la "Preluare date contabile >>>> Luna de incepere a folosirii programului, alegeti: Ianuarie 2024;
2._ Linia cu societatea -statele de salarii incepand cu luna iulie 2020 in coloana " Blocat" puneti bifa;
3._Preluarea datelor se va face la începutul exerciţiului financiar- în acest caz, se vor completa, pentru fiecare cont care prezintă sold la 01/01 a anului de începere, coloanele "Debit iniţial an", "Credit iniţial an", "Debit precedent" şi "Credit precedent" cu soldul conturilor la data de 01/01. Valorile de la "Debit initial an" și "Debit precedent" vor fi egale. La fel pe credit