Rubrica "informatii suplimentare"

Ce crezi ca ar trebui introdus sau modificat la programe?
Mesaj
Autor
rovidg116
Mesaje: 239
Membru din: Mie Iul 09, 2008 12:00 am

Rubrica "informatii suplimentare"

#1 Mesaj de rovidg116 »

Ar fi util ca rubrica "informatii suplimentare" din tabelele de intrari si iesiri sa fie editabile chiar si daca documentul este validat. Pot exista situatii in care vrei sa faci o mentiune la o inregistrare mai veche, dar nu o poti face decat daca devalidezi documentul. Ori, mai ales daca e an anterior si mai deasupra este si tip stoc..... esti aranjat. Trebuie sa devalidezi tot.
Sau exista alta posibilitate?

andreis491
Mesaje: 479
Membru din: Lun Apr 04, 2011 12:20 pm

Re: Rubrica "informatii suplimentare"

#2 Mesaj de andreis491 »

subscriu

Avatar utilizator
herganiec
Mesaje: 8273
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am

Re: Rubrica "informatii suplimentare"

#3 Mesaj de herganiec »

nop, atunci ce sens mai are sa o validezi cand poate sa o modifice orice opereaza..
Eu prefer sa ramana asa. Scrii ce scrii atunci cand o emiti sau pana nu inchizi luna si ai validat. Apoi nu e normal sa mai poti modifica.
“Tot ceea ce este necesar pentru ca răul să triumfe, este ca oamenii buni să nu facă nimic.” (Edmund Burke)

rovidg116
Mesaje: 239
Membru din: Mie Iul 09, 2008 12:00 am

Re: Rubrica "informatii suplimentare"

#4 Mesaj de rovidg116 »

Am facut referire numai la rubrica "informatii suplimentare". In rest e normal ca sa nu poti modfica datele introduse. Eventual si rubrica respectiva sa poata fi editata doar de cei care au drepturi de administrator. Utilitatea? De exemplu, introduci o factura de stornare acum pt. o intrare din 2013. In rubrica respectiva al doc. din 2013 poti face mentiunea "stornat cu fact...." fara sa devalidezi TOT anul. E util mai ales in situatia in care arhiva este dat "acasa".
Sau, alta varianta.... Rubrica respectiva sa fie vizibila si la "articole contabile". Vad ca acolo poti modifica anumite date si daca luna/anul este validat. Te intreaba de 1000 de ori, dar te lasa.

Avatar utilizator
herganiec
Mesaje: 8273
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am

Re: Rubrica "informatii suplimentare"

#5 Mesaj de herganiec »

cred ca varianta 2 e mai ok. in articole contabile sa "vedem" si informatiile suplimentare de la intrari sau iesiri.
“Tot ceea ce este necesar pentru ca răul să triumfe, este ca oamenii buni să nu facă nimic.” (Edmund Burke)

Avatar utilizator
balazse
Mesaje: 24322
Membru din: Vin Iun 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare

Re: Rubrica "informatii suplimentare"

#6 Mesaj de balazse »

Totusi despre care casuta "informatii suplimentare" discutam, deoarece exista una la nivel de factura, precum la fiecare pozitie de articol.
Cel de la nivel de factura se poate modifica prin apasarea butonului "modific". In acest caz se poate modifica:
- scadenta;
- data document;
- curs ref;
- informatii suplimentare.
Cele la nivel de articol mi se pare normal sa nu se poate modifica.

Avatar utilizator
herganiec
Mesaje: 8273
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am

Re: Rubrica "informatii suplimentare"

#7 Mesaj de herganiec »

da asa e, merge sa completezi in partea de sus la <informatii suplimentare>.. chiar daca e validata factura, e perfect asa. dar ar fi bine sa se poata vedea in articole contabile.
“Tot ceea ce este necesar pentru ca răul să triumfe, este ca oamenii buni să nu facă nimic.” (Edmund Burke)

rovidg116
Mesaje: 239
Membru din: Mie Iul 09, 2008 12:00 am

Re: Rubrica "informatii suplimentare"

#8 Mesaj de rovidg116 »

Intradevar, la tabela de Iesiri functioneaza. :idea: Acum am descoperit si eu. Insa la Intrari nu este activ butonul de modificare...

Scrie răspuns