inbunatarii Saga C.3.0
Scris: Dum Dec 16, 2012 9:46 pm
Am deschis acest topic (nu as dorii sa deschid pentru fiecare sugestie un topic) pentru a propune cateva inbunatatiri la program si ca urmare as avea nevoie de ajutorul colegilor (feed-back) pentru a putea afla daca aceste sugestii le-ar usura munca si lor. Ca urmare o sa postez cateva inbunatatiri si sper sa postati si voi parerile voastre.
Multumesc anticipat tuturor.
Sugestia nr.1
As dorii sa propun ca la "situatie furnizori"/"situatie clienti" -> la utilizarea butonului "reglare avansuri / stornari..." introducerea inca a doua totaluri:
- totalul sumelor din tabelul de sus "incasari"/"plati" (incasari/plati si facturi storno)
- totalul sumelor din tabelul de jos "facturi de incasat"/facturi de platit" (facturi emise/primite)
asa cum apar si "suma stinsa" si "suma ramasa", in imaginea atasata am propus un model.

Sugestia nr.2
Sugestie ar fi ca la ecranul "detalii", din meniurile casa/banca/deconturi, unde se asociaza "platile"/"incasarile" sa fie introdus un buton "selecteaza toate fisele" si "deselecteaza toate fisele", precum sa apara totalul facturilor neachitate/neincasate.
Prin aceasta optiune am putea obtine informatia daca se plateste/incaseaza toate facturile (ajuta mai ales in cazul in care se incaseaza mai multe facturi), precum se pot selecta dintr-o sigura bifa toate facturile (ar fi mult mai comod sa se bifeze la un singur click cele 10-15 facturi din lista), in imaginea atasata am propus doua posibilitati.

Sugestia nr.3
Sugestie ar fi ca la aparitia facturilor in lista platilor/incasarilor (vezi imaginea de la sugestia nr.2) sa fie "selectat" automat prima factura si nu ultima factura, astfel daca in lista avem mai multe facturi nu trebuie sa ne deplasam in sus pentru a putea bifa factura in cauza.
Sugestia nr.4
Sugestie ar fi aceeasi ca la sugestia nr.3 doar ca ar fi vorba de D.394, adica dupa utilizarea butonului "verificare" daca te pozitionezi pe partener desi in lista ai 7-10 facturi, in lista apare doar ultima, desi este destul loc sa apara toate si iti da senzatia ca la acel partener ai avea o singura factura desii stii ca ar trebui sa fie mai multe.
Sugestia nr.5
Sugestie ar fi posibilitatea modificarii conturilor automate de la furnizorii de persoane fizice de tip impozit "venit activitati agricole 2%", "venit deseuri-metale 16%", "venit deseuri 16%" si "venit din arende", adica sa se poate modifica aceste conturi.
Sugestia nr.6
Sugestia ar fi la optiunea "simulare calcul salariu...", adica introducerea posibilitatii de a lua in calcul si tichetele, astfel s-ar putea face un calcul corect al salariului net in cazul in care se acorda si tichete.
Sugestia nr.7
Sugestia ar fi (care ar fi o solutie la cele postate de Nan sajtiM508 pe forum http://www.sagasoft.ro/forum/viewtopic.php?f=9&t=18899) introducerea in meniul concedii medicale o coloana noua unde s-ar trece daca este vorba de certificat "initial" sau "in continuare" (unde ca valoare implicita ar fi cel "inaitial"), astfel s-ar remedia anumite probleme care ar aparea din lipsa acestei informatii.
Multumesc anticipat tuturor.
Sugestia nr.1
As dorii sa propun ca la "situatie furnizori"/"situatie clienti" -> la utilizarea butonului "reglare avansuri / stornari..." introducerea inca a doua totaluri:
- totalul sumelor din tabelul de sus "incasari"/"plati" (incasari/plati si facturi storno)
- totalul sumelor din tabelul de jos "facturi de incasat"/facturi de platit" (facturi emise/primite)
asa cum apar si "suma stinsa" si "suma ramasa", in imaginea atasata am propus un model.

Sugestia nr.2
Sugestie ar fi ca la ecranul "detalii", din meniurile casa/banca/deconturi, unde se asociaza "platile"/"incasarile" sa fie introdus un buton "selecteaza toate fisele" si "deselecteaza toate fisele", precum sa apara totalul facturilor neachitate/neincasate.
Prin aceasta optiune am putea obtine informatia daca se plateste/incaseaza toate facturile (ajuta mai ales in cazul in care se incaseaza mai multe facturi), precum se pot selecta dintr-o sigura bifa toate facturile (ar fi mult mai comod sa se bifeze la un singur click cele 10-15 facturi din lista), in imaginea atasata am propus doua posibilitati.

Sugestia nr.3
Sugestie ar fi ca la aparitia facturilor in lista platilor/incasarilor (vezi imaginea de la sugestia nr.2) sa fie "selectat" automat prima factura si nu ultima factura, astfel daca in lista avem mai multe facturi nu trebuie sa ne deplasam in sus pentru a putea bifa factura in cauza.
Sugestia nr.4
Sugestie ar fi aceeasi ca la sugestia nr.3 doar ca ar fi vorba de D.394, adica dupa utilizarea butonului "verificare" daca te pozitionezi pe partener desi in lista ai 7-10 facturi, in lista apare doar ultima, desi este destul loc sa apara toate si iti da senzatia ca la acel partener ai avea o singura factura desii stii ca ar trebui sa fie mai multe.
Sugestia nr.5
Sugestie ar fi posibilitatea modificarii conturilor automate de la furnizorii de persoane fizice de tip impozit "venit activitati agricole 2%", "venit deseuri-metale 16%", "venit deseuri 16%" si "venit din arende", adica sa se poate modifica aceste conturi.
Sugestia nr.6
Sugestia ar fi la optiunea "simulare calcul salariu...", adica introducerea posibilitatii de a lua in calcul si tichetele, astfel s-ar putea face un calcul corect al salariului net in cazul in care se acorda si tichete.
Sugestia nr.7
Sugestia ar fi (care ar fi o solutie la cele postate de Nan sajtiM508 pe forum http://www.sagasoft.ro/forum/viewtopic.php?f=9&t=18899) introducerea in meniul concedii medicale o coloana noua unde s-ar trece daca este vorba de certificat "initial" sau "in continuare" (unde ca valoare implicita ar fi cel "inaitial"), astfel s-ar remedia anumite probleme care ar aparea din lipsa acestei informatii.