Ar fi util ca rubrica "informatii suplimentare" din tabelele de intrari si iesiri sa fie editabile chiar si daca documentul este validat. Pot exista situatii in care vrei sa faci o mentiune la o inregistrare mai veche, dar nu o poti face decat daca devalidezi documentul. Ori, mai ales daca e an anterior si mai deasupra este si tip stoc..... esti aranjat. Trebuie sa devalidezi tot.
Sau exista alta posibilitate?
Rubrica "informatii suplimentare"
-
- Mesaje: 479
- Membru din: Lun Apr 04, 2011 12:20 pm
Re: Rubrica "informatii suplimentare"
nop, atunci ce sens mai are sa o validezi cand poate sa o modifice orice opereaza..
Eu prefer sa ramana asa. Scrii ce scrii atunci cand o emiti sau pana nu inchizi luna si ai validat. Apoi nu e normal sa mai poti modifica.
Eu prefer sa ramana asa. Scrii ce scrii atunci cand o emiti sau pana nu inchizi luna si ai validat. Apoi nu e normal sa mai poti modifica.
“Cea mai valoroasă parte a unui om nu este mintea plină de cunoștințe, ci inima plină de iubire, urechea pregătită să asculte și mâna dispusă să ajute.”
Re: Rubrica "informatii suplimentare"
Am facut referire numai la rubrica "informatii suplimentare". In rest e normal ca sa nu poti modfica datele introduse. Eventual si rubrica respectiva sa poata fi editata doar de cei care au drepturi de administrator. Utilitatea? De exemplu, introduci o factura de stornare acum pt. o intrare din 2013. In rubrica respectiva al doc. din 2013 poti face mentiunea "stornat cu fact...." fara sa devalidezi TOT anul. E util mai ales in situatia in care arhiva este dat "acasa".
Sau, alta varianta.... Rubrica respectiva sa fie vizibila si la "articole contabile". Vad ca acolo poti modifica anumite date si daca luna/anul este validat. Te intreaba de 1000 de ori, dar te lasa.
Sau, alta varianta.... Rubrica respectiva sa fie vizibila si la "articole contabile". Vad ca acolo poti modifica anumite date si daca luna/anul este validat. Te intreaba de 1000 de ori, dar te lasa.
Re: Rubrica "informatii suplimentare"
cred ca varianta 2 e mai ok. in articole contabile sa "vedem" si informatiile suplimentare de la intrari sau iesiri.
“Cea mai valoroasă parte a unui om nu este mintea plină de cunoștințe, ci inima plină de iubire, urechea pregătită să asculte și mâna dispusă să ajute.”
Re: Rubrica "informatii suplimentare"
Totusi despre care casuta "informatii suplimentare" discutam, deoarece exista una la nivel de factura, precum la fiecare pozitie de articol.
Cel de la nivel de factura se poate modifica prin apasarea butonului "modific". In acest caz se poate modifica:
- scadenta;
- data document;
- curs ref;
- informatii suplimentare.
Cele la nivel de articol mi se pare normal sa nu se poate modifica.
Cel de la nivel de factura se poate modifica prin apasarea butonului "modific". In acest caz se poate modifica:
- scadenta;
- data document;
- curs ref;
- informatii suplimentare.
Cele la nivel de articol mi se pare normal sa nu se poate modifica.
Re: Rubrica "informatii suplimentare"
da asa e, merge sa completezi in partea de sus la <informatii suplimentare>.. chiar daca e validata factura, e perfect asa. dar ar fi bine sa se poata vedea in articole contabile.
“Cea mai valoroasă parte a unui om nu este mintea plină de cunoștințe, ci inima plină de iubire, urechea pregătită să asculte și mâna dispusă să ajute.”
Re: Rubrica "informatii suplimentare"
Intradevar, la tabela de Iesiri functioneaza.
Acum am descoperit si eu. Insa la Intrari nu este activ butonul de modificare...
