Foldere Separate pt. D700
Scris: Mar Ian 02, 2024 10:12 pm
Buna seara ! Credeti ca in functie de ce declaram prin D700 s-ar putea face foldere separate (raportate la ecranul din care se genereaza) ? Ceva de genul D700_SALARII (cand se modifica contributiile salariale), D700_TVA (cand se modifica ceva referitor la TVA), D700_094 (cand se declara cifra de afaceri) etc. ? Intreb daca se poate, pentru ca de exemplu am facut un D700 pentru modificare perioada fiscala la TVA (totul ok in "Declaratii ANAF", recipisa buna). Apoi, peste 2 zile, trebuie sa fac un D700 pentru ca apar niste salariati in peisaj - generez D700, mi-o suprascrie pe cea "de TVA" -> acum am in "Declaratii ANAF" un D700-modificare salarii cu recipisa de la D700-modificare perioada TVA. Daca mai fac un alt D700 (vechiul 094) pentru cifra de afaceri iarasi il suprascrie pe cel existent .. si cumva, daca in ianuarie mai trebuie un D700 pentru trecerea de la micro la impozit pe profit .. . Credeti ca se poate rezolva ceva ? O seara placuta !