
Daca aveti timp si sunteti disponibili, v-as ruga sa ma ajuti cu unele chestii din contabilitatea bugetara.
De ex, as vrea sa inteleg mai bine ce vrea sa spuna urmatoarea fraza: din OMFP 129/2019 din 18.01.2019 "Înregistrarea în contabilitate a facturilor privind prestarea de servicii și executarea de lucrări aferente anului 2018, primite de instituție în anul 2019 după întocmirea bilanțului contabil, se efectuează în conturi de cheltuieli, după natura acestora, și nu în contul 117 "Rezultatul reportat", întrucât nu reprezintă corectarea unei erori din anii anteriori;"
Deci, zice ca inregistrarea unor documente primite in anul 2019, aferente anului 2018, dupa intocmirea bilantului contabil, se efectuaeza in conturile de cheltuieli, si nu in contul 117. Dupa intocmirea bilantului. Dar pina la intocmirea acestuia? Adica cele care le primim in Ianuarie (cu data din Ianuarie), pentru utilitati din Decembrie, de ex? Le inregistram in 117, sau in 610 de ex?
Va multumesc pt ajutor!!!!!