nevoie de ajutor

Chestiuni specifice programului SAGA PS
Mesaj
Autor
nechitam565
Mesaje: 1
Membru din: Joi Iun 05, 2025 5:28 pm

nevoie de ajutor

#1 Mesaj de nechitam565 »

Buna ziua,
Am achizitionat programul SAGA PS de mai bine de o saptamana si nu reusesc sa il folosesc. Cine ma poate ajuta?
Am sunat la nr de telefon primit in emailul de la SAGA si am fost indrumata sa scriu email, am trimis emailuri si mi-au fost returnate. Nu se primeste asistenta tehnica?
Imi apar mai multe erori, printre care, eroare la conectarea la baza de date si eroare la generarea codului de acces in SPV. Am verificat la ANAF si problema nu este de la ei. Ce pot sa fac???
Multumesc.

Avatar utilizator
balazse246
Mesaje: 1443
Membru din: Vin Sep 11, 2009 12:00 am

Re: nevoie de ajutor

#2 Mesaj de balazse246 »

Echipa Saga poate fi contacta doar prin e-mail sau chat.
Cel mai probabil ai descarcat programul de mai mult timp, iar acum ai actualizat pe baza de licenta.
Daca da, atunci incearca sa descarci versiunea free a programului si sa il instalezi.
Un lucru important este ca sa faci o copie de siguranta de fiecare data inainte de actualizare (adica copiezi tot folderul "SAGA PS.3.0" intr-un alt folder special creat pentru back-up).

Referitor la codul de generare pentru e-factura/e-transport este important ca accesaul sa nu fi primit in aceeasi zi in care se doreste generarea codului, ci doar dupa o zi.

Sa ne zici daca au ajutat cele de mai sus.

PS Ajunge ca o problema sa postezi intr-un singur loc.

stancius67
Mesaje: 1
Membru din: Joi Oct 07, 2021 11:41 am

Re: nevoie de ajutor

#3 Mesaj de stancius67 »

Buna seara,
Rog sfat ,
Lucrez in saga PS , sunt putin derutata legata de achizitia unui utilaj in leasing,an 2025

factura comision analiza si taxa inregistrare (cheltuiala deductibila cod 01)
diferente curs achizitie cheltuiala deductibila cod 01,
avans leasing cod 10 chelt.nedeductibila
Cheltuieli cu dobanda cod 05 deductibila
Cheltuieli rata leasing cod 04 nedeductibila

sunt corecte inregistrarile?
codurile la fiecare factura cu cele mentionate mai sus le-am ales din partea de sus a ecranului intrari coloana tip operatie.

rog raspuns din partea dvs.daca inregistrarile sunt corecte.

PS. Persoana juridica este Intreprindere Individuala si este platitor TVA LA INCASARE LUNAR

Seara buna tuturor!

vaiesui
Mesaje: 2
Membru din: Joi Feb 01, 2024 11:39 am

Re: e-factura

#4 Mesaj de vaiesui »

Buna ziua,
Ma confrunt cu situatia urmatoare: am cumparat un produs (aer conditionat), am renuntat la el, am primit factura prin spv cu data la care l-am cuparat, 18.06.2025, factura storno s-a facut cu data de 25.06.2025.
Ce pasi trebuie sa fac pt a efectua stornarea facturii?
Multumesc

Avatar utilizator
balazse246
Mesaje: 1443
Membru din: Vin Sep 11, 2009 12:00 am

Re: nevoie de ajutor

#5 Mesaj de balazse246 »

Il inregistrezi la fel ca si intrarea, doar ca la cantitate treci "-1".
La imobilizari nu il vei inregistra.

Scrie răspuns