Pagina 1 din 1

eroare accesare Registru evidenta salariati din Saga PS

Scris: Dum Dec 28, 2014 9:09 pm
de muresanc
Salutare

La un PFA am o problema la accesarea Registrului salariati. Apare un mesaj de eroare de tipul:" Error loading file - record number 22. Mylonlygrid1< or one of its members. ControlSource: Variable'D_C_V' is not found 2005" Vezi fisier atasat.
Ati mai intalnit un asfel de eroare. Ce este de facut?

Re: eroare accesare Registru evidenta salariati din Saga PS

Scris: Dum Dec 28, 2014 10:38 pm
de eugen01
Posibil:
Variable (tomac)

Re: eroare accesare Registru evidenta salariati din Saga PS

Scris: Mar Dec 30, 2014 12:07 pm
de muresanc
eugen01 scrie:Posibil:
Variable (tomac)
Am incercat , nu merge :(
Alte propuneri ?

Re: eroare accesare Registru evidenta salariati din Saga PS

Scris: Mar Dec 30, 2014 1:34 pm
de balazse
Pentru MuresanC
Referitor la postare:
tomac scrie: Folosiți butonul "Răspunde" pentru a continua o discuție. Nu folosiți butonul "Citează" decât atunci când e nevoie să citați pe cineva.
A aparut pe 29.12.2014 o actualizare pentru vers.243, incearca sa descarci actualizarea si nu varianta free a programului.
La mine daca am descarcat varianta free nu a functionat, dar daca am sters si instalat din nou nou versiune functioneaza si nu apare mesajul de avertizare. :wink:

Re: eroare accesare Registru evidenta salariati din Saga PS

Scris: Mar Dec 30, 2014 4:15 pm
de tomac
Mesajul de eroare apare pentru că nu ați efectuat actualizarea programului ci ați instalat versiunea completă a acestuia.
Descărcați și instalați actualizarea programului folosind procedura de actualizare automată. Mai poate apărea la o eventuală restaurare a unei arhive din altă parte creată cu o versiune de program ce nu a adaptat baza de date ce conține registrul la noua formă.
Dacă după actualizare nu vă funcționează și dacă aveți abonament activ trimiteți arhiva pe mail la firmă și se va rezolva. Bineînțeles explicați în mail problema.

Re: eroare accesare Registru evidenta salariati din Saga PS

Scris: Mar Dec 30, 2014 7:37 pm
de muresanc
Multumesc mult pt sfaturi.
Am efectuat actualizarea programului si problema s-a remediat.
Va multumesc inca o data pt suport.
Sarbatori fericite si un An Nou 2015 cu multa sanatate si prosperitate !

Cu stima,
Ec. Cosmin Muresan