Pagina 1 din 1

achizitie intracomunitara

Scris: Mie Ian 21, 2015 4:54 pm
de morosana
am o achizitie intracomunitara, (germania) in noiembrie 2014. plata a fost efectuata in aceeasi luna. ce declaratii trebuiesc depuse?

Re: achizitie intracomunitara

Scris: Mie Ian 21, 2015 5:02 pm
de paturcai
Daca puneti asa intrebare sa nu va mire ca nu primiti raspunsul.

Ca sa primiti un raspuns trebuie sa spuneti o poveste cam asa:

Sunt o Asociatie/PFA inregistrata in scop de TVA (sau nu sunt)
Am achizitionat din Germania bunuri/servicii/second hand....etc
Pe factura din Germania apare/nu apare cota TVA din Germania.
Ce declaratii trebuiesc depuse.

Re: achizitie intracomunitara

Scris: Mie Ian 21, 2015 5:09 pm
de morosana
e vorba de o intreprindere individuala, care achizitioneaza animale. e inregistrata in scopuri de tva, dar cu decont trimestrial. odata cu inregistrarea in ROI, am inteles ca decontul se depune lunar.. factura e cu data de 7.11.2014, iar plata s-a facut pe 5.11.2014. am inregistrat factura cu un curs al receptiei din data de 5.11. e corect?

Re: achizitie intracomunitara

Scris: Mie Ian 21, 2015 5:18 pm
de paturcai
Depuneti:
- decontul de TVA (perioada LUNAR fata de TRIMESTRIAL cum ati avut)
- declaratia informativa 390

Trebuia sa treceti la TVA lunar (sa modificati perioada pentru depunerea decontului de TVA) prin depunerea formularului 092 de modificare a perioadei fiscale de la trimestru la luna.

Puteti sa cititi mai multe pe aceasta legatura:
http://www.accounting-leader.ro/noutati ... 82_27.html

Re: achizitie intracomunitara

Scris: Joi Ian 22, 2015 2:53 pm
de balazse
Pentru MorosanA
Nu este corect. La intrari valuta ai doua rubrici pentru curs, unul il folosesti la receptie, iar celalalt pentru declaratii (curs data factura).