Buna ziua
Numele meu este Octavian Burnete,medic de familie.
Va rog sa-mi dati un sfat in 2 probleme:
1.In spatiul unde functionam ne desfasuram activitatea 3 medici de familie.Contractele pentru utilitati sunt facute pe un singur cabinet:elecricitate cabinetul 1,gaz metan cabinetul 2 etc.
Medicul titular al contractului plateste intreaga suma si acesta ,la randul lui refactureaza cota parte(stabilita prin protocol)din utilitatea respactiva celorlalti 2 medici.
Cum se introduce in Saga PS aceste refacturari ?
2.Avem si un "angajat" comun in sensul ca,contractul de munca al angajatului este este facut pe un C.M.I iar restul colegilor participa(prin protocol) la cheltuielile cu acest angajat.
Cum se introduce in Saga chitantele eliberate colegilor pentru aceste suma?
Forma de organizare a cabinetelor: C.M.I
Va multumesc foarte mult!
Cheltuieli comune
Re: Cheltuieli comune
1. Ca factură. Încasările le faceți pe acea factură.
2. Nu prea e legal. De fapt nu e legal defel. Punerea la dispoziție de personal se face numai prin agenți de muncă ceea ce dvs evident nu sunteți.
Cel mai corect este să existe contract de muncă încheiat cu fiecare CMI angajator.
2. Nu prea e legal. De fapt nu e legal defel. Punerea la dispoziție de personal se face numai prin agenți de muncă ceea ce dvs evident nu sunteți.
Cel mai corect este să existe contract de muncă încheiat cu fiecare CMI angajator.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Re: Cheltuieli comune
Sau, faceti o asociere, numita in lege "cabinete medicale grupate", conform art. 86 C.F.
Marian Apetre
Re: Cheltuieli comune
Multumesc.
Doream sa stiu tipul de operatiune la punctul 1:cheltuieli deductibile,decontari,venituri din activitate etc.
Doream sa stiu tipul de operatiune la punctul 1:cheltuieli deductibile,decontari,venituri din activitate etc.
Re: Cheltuieli comune
Cheltuieli deductibil precis ca nu, daca discutam de facturare.
Acum pot exista doua posibilitati, adica cum ai inregistrat ca si "cheltuiala" acea cota parte pe care vrei sa-l facturezi:
- daca le-ai trecut pe cheltuieli deductibile atunci o sa-l refacturezi ca si venituri;
- daca le-ai trecut pe deconturi atunci o sa-l refacturezi ca si deconturi.
Acum pot exista doua posibilitati, adica cum ai inregistrat ca si "cheltuiala" acea cota parte pe care vrei sa-l facturezi:
- daca le-ai trecut pe cheltuieli deductibile atunci o sa-l refacturezi ca si venituri;
- daca le-ai trecut pe deconturi atunci o sa-l refacturezi ca si deconturi.