Contabilitate partida simpla cafenea - bar
Scris: Mie Aug 19, 2015 6:39 pm
Buna ziua,
Ma confrunt cu o problema veche pentru un PFA cu obiect de activitate cafenea. Deci as avea si marfa si productie finita.
Am citit pe blog si pe forum parerile dvs conform caruia sunt obligatorii doar cele 2 registre, dar intrebarea mea este daca ati avut vre-un control pe aceasta speta.
Am fost la metodologie Oradea si mi-au spus ca trebuie completate toate documentele, atat raportul de gestiune cat si de productie. Am primit si raspuns oficial de la Cluj in care imi spune ca trebuie sa le completez. Nu stiu cum sa procedez.
Aveti vre-un caz practic de pfa cu acest obiect de activitate, sau restaurant sau bar? Ce documente contabile intocmiti practic?
Aveti la cunostinta vre-un caz in care s-a castigat in instanta impotriva bazaconiilor care le cer fara baza legala?
Dar la inventariere cum fac? Daca nu fac NIR si nu am stocul final (intrari-iesiri) nu am cu ce sa compar. Poate cumpara mai mult si nu vinde tot pe bon. Dvs cum procedati efectiv?
Nu stiu cum sa imi organizez contabilitatea in asa fel incat sa fiu acoperita la un control. Vorba aia "vii se acopera cu hartii, mortii cu pamant".
Ma confrunt cu o problema veche pentru un PFA cu obiect de activitate cafenea. Deci as avea si marfa si productie finita.
Am citit pe blog si pe forum parerile dvs conform caruia sunt obligatorii doar cele 2 registre, dar intrebarea mea este daca ati avut vre-un control pe aceasta speta.
Am fost la metodologie Oradea si mi-au spus ca trebuie completate toate documentele, atat raportul de gestiune cat si de productie. Am primit si raspuns oficial de la Cluj in care imi spune ca trebuie sa le completez. Nu stiu cum sa procedez.
Aveti vre-un caz practic de pfa cu acest obiect de activitate, sau restaurant sau bar? Ce documente contabile intocmiti practic?
Aveti la cunostinta vre-un caz in care s-a castigat in instanta impotriva bazaconiilor care le cer fara baza legala?
Dar la inventariere cum fac? Daca nu fac NIR si nu am stocul final (intrari-iesiri) nu am cu ce sa compar. Poate cumpara mai mult si nu vinde tot pe bon. Dvs cum procedati efectiv?
Nu stiu cum sa imi organizez contabilitatea in asa fel incat sa fiu acoperita la un control. Vorba aia "vii se acopera cu hartii, mortii cu pamant".