stornare achiziție intracomunitară
Scris: Mie Feb 03, 2016 7:04 am
Mă poate ajuta cineva cu instrucțiuni pas cu pas în următoarea situație?
Sunt PFA, neplătitor de TVA, cu cod tva pentru prestări intracomunitare.
- am comandat ceva la Amazon pe 30 ianuarie, livrare intracomunitară, taxare inversă
- am plătit factura Amazon
- am plătit TVA-ul aferent pe 25 februarie
- la 1 martie, Amazon mă anunță că nu-mi poate livra produsul și aleg să anulez comanda.
- primesc factura de stornare de la Amazon
Cum înregistrez toate acestea în Saga PS?
1. înregistrez factura în intrări valută
2. înregistrez plata în "Casă/bancă" - plata se face în lei - și o asociez cu factura de mai sus
3. înregistrez plata tva în casă/bancă
4. ...de aici nu mai știu
Mulțumesc.
Sunt PFA, neplătitor de TVA, cu cod tva pentru prestări intracomunitare.
- am comandat ceva la Amazon pe 30 ianuarie, livrare intracomunitară, taxare inversă
- am plătit factura Amazon
- am plătit TVA-ul aferent pe 25 februarie
- la 1 martie, Amazon mă anunță că nu-mi poate livra produsul și aleg să anulez comanda.
- primesc factura de stornare de la Amazon
Cum înregistrez toate acestea în Saga PS?
1. înregistrez factura în intrări valută
2. înregistrez plata în "Casă/bancă" - plata se face în lei - și o asociez cu factura de mai sus
3. înregistrez plata tva în casă/bancă
4. ...de aici nu mai știu
Mulțumesc.