Inchidere solduri client intrat in insolventa
Scris: Lun Ian 16, 2017 6:57 pm
Buna ziua,
Am si eu urmatoarea speta: in 2014 un client a intrat in procedura de insolventa, ne-am inscris la masa credala, iar in urma planului de reorganizare din 2015, s-a stabilit achitarea a 8% din totalul sumei cu care ne-am inscris la masa credala. Acea valoare de 8% a fost incasata. In decembrie 2016 s-a declarat insolventa conform hotararii judecatoresti. Eu cum ar trebui sa imi inchi soldul ramas, avand in vedere ca folosesc Saga PS si sunt platitor de TVA la incasare? As putea face o factura de storno pentru suma ramasa ( care este cu TVA 24% )? Pe decontul de TVA nu ar trebui sa ma impacteze avand in vedere ca nu am platit TVA pentru sumele neincasate, corect?
Va multumesc.
In cazul in care a mai fost un subiect pe aceeasi tema, imi cer scuze, dar nu am gasit.
Am si eu urmatoarea speta: in 2014 un client a intrat in procedura de insolventa, ne-am inscris la masa credala, iar in urma planului de reorganizare din 2015, s-a stabilit achitarea a 8% din totalul sumei cu care ne-am inscris la masa credala. Acea valoare de 8% a fost incasata. In decembrie 2016 s-a declarat insolventa conform hotararii judecatoresti. Eu cum ar trebui sa imi inchi soldul ramas, avand in vedere ca folosesc Saga PS si sunt platitor de TVA la incasare? As putea face o factura de storno pentru suma ramasa ( care este cu TVA 24% )? Pe decontul de TVA nu ar trebui sa ma impacteze avand in vedere ca nu am platit TVA pentru sumele neincasate, corect?
Va multumesc.
In cazul in care a mai fost un subiect pe aceeasi tema, imi cer scuze, dar nu am gasit.